A čo by bol benefit nočných električiek oproti nočným autobusom? Autobusy to zvládajú fajn, v noci sú rýchlejšie (najmä z/na stanicu) a keď už, tak by som radšej riešil lepší interval.
Jedine kde vidím potenciál na nonstop prevádzku je Petržalka po predĺžení trate, keďže tam nie je možné viesť úplne súbežný nočák.
Myslím si, že nočné električky do Dúbravky, Rače, Petržalky (po predĺžení trate do Janíkovho dvora) a možno aj Nového mesta by sa uživili aj dnes (minimálne cez víkendy), pretože N34, N55 a N95 bývajú celkom slušne vyťažené a priame spojenie s centrom by mohlo vyťaženosť v týchto smeroch ešte zvýšiť.
To by ma zaujímalo akú apokalypsu DPB očakáva tento víkend keď to stále nie je vonku. Lepšomagistrát a lepšomanagment si zo zákona robia zdrap papiera presne ako ti pred nimi.
Fúha, nemali by sme opraviť aj historické listiny, ktoré v zlom tvare riešili jeho spoluprácu s uhorskými úradmi?
A vôbec, Karolovu Ves nechceme? Kramerovce nič?
a tipujem ze tam budu mat este nejaku branu ktoru pocas otvaracich hodin obchodov zas pre zmenu zavru, aby okolo tych v tom case otvorenych obchodov prehnali vsetkych.....
To je úplne bežné... Niekedy na poslednú chvíľu do toho vstúpi komunálna politika, niekedy nejaké nečakané posuny výluk a pripravené CP sa musia prerábať na poslednú chvíľu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy