Reakcia na: 810zssk #240602:
posledne PDF, 2. strana, poznamkainak tie poznamky by mohli byt pre rozne linky/zastavky zjednotene: raz je to "Premava cez Pilu a Cerveny kamen" - pricom v zozname zastavok je to len odhadnutelne, ze kde asi teda zastavuju a nezastavuju jednotlive spoje - a inde zas "premáva cez zastávky takto označené " - pricom su oznacene tieto zastavky v zozname zastavok
810zssk
Samozrejme že esenciou problému je práve to že ZSSK na NAD brutálne šetrí a tak to aj vyzerá. Na druhej strane mi rozum celkom neberie ako si môžete myslieť že mať jednu flotilu napr. 10 autobusov ktoré sa presúvajú tam kde treba je lacnejšie ako mať po 5 autobusov v každom regióne. Tiež nerozumiem ako ste dospeli k záveru že ak to robí 20 firiem tak to má byť nejakým spôsobom lacnejšie ako keď to robí jedna firma. Jednotková cena predsa s väčším objemom klesá.
2. Áno, to by náklad bol. Rovnako ako je náklad ubytovať vlakvedúceho v Stakčíne.
3. Napr. nižšie spomenutá Scania. V modeloch autobusov sa až tak neorientujem ale keďže takými vozmi bežne jazdím a mnohé z nich pôsobia celkom moderne, predpokladám že to nie je problém zohnať.