neviem ako ty, ale ja osobne si stale zabezpecujem dodavky benzinu spoza hranic, kde je o kus lacnejsi (a dla mojich osobnych skusenosti s dojazdom na nadrz asi aj trosku lepsi)
A este, nehladiac na to, ze podla vyjadrenia pani z dispecingu, ak spoj meska, mam si oznacit dalsi cestovny listok, lebo to je listok casovy, absolutne ju nezaujima, ze podla cestovneho poriadku ma trvat cesta napr. 10 min . . . takze ako trvala minule cesta z centralneho pod stanicu vyse 22 minut, to by sa mi pekne ta cesta predrazila (nenastupoval som na centralnom) . . .
- ale nebudem sa tlacit v buse hlava na hlave, ked v nariadeniach bolo napriklad odstup 2 m, jeden zakaznik na 15m2 a podobne, to DP mal vynimku?
- pojdem v cistom, a nie ze do busu mi nastupi 10 pocernejsich robotnikov zo stavby v adekvatnom pracovnom obleceni
- nebudem sa strachovat ze ma "tiez zakaznici" ovracaju (linka na dolnych honoch, vodic absolutny nezaujem)
- ak do vozidla nastupi niekto bez ruska/respiratora, vodic samozrejme nezaujem, a na upozornenie vodica ostatnymi nevystupi, tak co? spoj zostane stat, a caka sa na policiu . . .takze mozem vystupit a cakat na dalsi spoj s intervalom 15 min . . .
- s tym, ze o kolko zdrazel cestovny listok? ked som siel 12 min? stal ma 0.7, teraz 0.9 . . . MHD nevyuzivam denne, takze rocny sa mi preplati
- ze zlacneli rocne PCL? Za socializmu sa vravelo, ze zdrazenie kavy bolo kompenzovane zlacnenim lokomotiv . . .
Kto by mal záujem: https://www.profesia.sk/praca/dopravny-podnik-bratislava-akciova-spolocnost/O4113492
Profil zamestnanca:
- dobrý prehľad o moderných dopravno-stavebno-technických riešeniach v EÚ a vo svete
- dobrý prehľad o moderných spôsoboch preferovania verejnej osobnej dopravy
- výborná znalosť gramatiky slovenského jazyka
- aktívne využívanie MHD
- dobrá priestorová orientácia a znalosť siete MHD v Bratislave
Inak prečo vlastne tie automaty pri zmene tarify nemôžu proste predávať aspoň tie nové lístky? Keby som nemal lístok, tak by stále pre mňa bola lepšia možnosť kúpiť si ten drahší, než riskovať pokutu.
dnes dopoludnia na kramaroch (zastavka Magurska smer mesto) videna (ne)ocakavana situacia - 2 automaty, oba prerobene a nefunkcne a minimalne 2ja cestujuci v jednej chvili nestatny z toho ze si nemaju kde kupit listky (siel som len peso okolo)
Podľa mňa sa mohol ten BUS pruh plynulo napájať na ten krátky pruh, avšak 39 by sa mohla preradovať tam, kde teraz ten BUS pruh končí (muselo by sa to ošetriť tak, aby mal ten autobus prednosť pri preraďovaní aj tam).
Včera som stretol v uliciach BA biely mestský elektrobus Scania Citywide so švédskymi EČV. Vo vnútri sedeli ľudia, ale bus nezastavoval na zastávkach. Neviete, či DPB chystá jeho testovanie?
Jak44