Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jak44 #240281:
Keď môže právne platiť starý lístok ešte tri mesiace, prečo by nemohol právne platiť aj nový tri dni vopred?
Reakcia na: Andy #240280:
Tipujem, že z dôvodu, že ten drahší lístok právne dnes ešte neexistuje. Kedže nová tarifa platí až od 1.7.2021.
Inak prečo vlastne tie automaty pri zmene tarify nemôžu proste predávať aspoň tie nové lístky? Keby som nemal lístok, tak by stále pre mňa bola lepšia možnosť kúpiť si ten drahší, než riskovať pokutu.
Reakcia na: TeBeCe #240278:
Dnes na hlavnej stanici tiež všetky nefunkčné
Reakcia na: si #240277:
dnes popoludni uz v celej karlovke nebol funkcny automat.
Reakcia na: 3pa3ck3 #240261:
dnes dopoludnia na kramaroch (zastavka Magurska smer mesto) videna (ne)ocakavana situacia - 2 automaty, oba prerobene a nefunkcne a minimalne 2ja cestujuci v jednej chvili nestatny z toho ze si nemaju kde kupit listky (siel som len peso okolo)
Reakcia na: Petto #240275:
Evidente áno. Minulý týždeň ho testovali v Kladne.
Reakcia na: Peto3700 #240273:
Scania uz robi aj ebusy ? 😲
Reakcia na: S499.1023 #240271:
Podľa mňa sa mohol ten BUS pruh plynulo napájať na ten krátky pruh, avšak 39 by sa mohla preradovať tam, kde teraz ten BUS pruh končí (muselo by sa to ošetriť tak, aby mal ten autobus prednosť pri preraďovaní aj tam).
Včera som stretol v uliciach BA biely mestský elektrobus Scania Citywide so švédskymi EČV. Vo vnútri sedeli ľudia, ale bus nezastavoval na zastávkach. Neviete, či DPB chystá jeho testovanie?
Dnes si pripomíname prvé úmrtiny linky 64. Spomíname a máme v blahej pamäti. 😛
Reakcia na: Urbanway 2423 #240270:
Keďže autobusy z 90% odbočujú na RM doprava, vnímam to ako správne a logické.
Reakcia na: birch #240269:
Tesne pred R. mýtom je stále ten krátky pruh pre IAD, avšak BUS pruh sa končí už cca 30-40 metrov pred začiatkom tohto krátkeho pruhu.
Reakcia na: birch #240248:
Tak dobrá správa (najmä pre vodičov električiek) je, že vodorovné značenie do prejazdného profilu napokon nezasahuje 🙂

Inak na Radlinského v smere Rač. mýto je pre IAD vyznačený iba jeden pruh a na električkovom páse je vyznačený bus pruh (pred križovatkou sa z neho asi stane bežný pruh ako to bolo aj doteraz, tam som ale nebol, neviem to teda potvrdiť)
Nezdá sa vám, akokeby tento rok citeľne poklesol výkon klimatizácie v električkách? Alebo je to môj subjektívny pocit? Posledné dni som si uvedomil, že v každej električke, do ktorej som nastúpil bolo pocitovo tak možno o 1-2 stupne chladnejšie, než vonku.
Reakcia na: Trammat #240266:
Na akom matrosi ficis ked to vidis? 🙂
Reakcia na: lubomirs #240265:
Však to čitateľné je úplne bez problémov, stačí sa postaviť pred označník.
Reakcia na: gejza #240264:
Uprimne: ak chce DP odo mna aby som dodrziaval prepravny poriadok, tak ja chcem od nicj, aby boli vsetky ich oznamy citatelne, aj keby mali kvoli tomu prerobit vsetky oznacniky
Reakcia na: lubomirs #240260:
povedzme si úprimne - to oznámenie písané miniatúrnym písmom je pre bežného človeka asi tak "dôležité" ako "Úrad na ochranu osobných údajov" 😁 😁 😁
Reakcia na: Viko #240262:
V SL zaškolení na IDS nebudú nikdy, tam je žiaľ systémový problém so školením zamestnancov. Snáď to Arriva bude zvládať lepšie

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.