Vravel niekto predtým o ŽSR a národnom dopravcovi? Asi si ma s niekým mýliš, ja len podotýkam, že ten projekt nemá žiadnu hodnotu za peniaze.
Investičné náklady výstavby trate na Chopok odhadli na 60 mil. €, pričom tam bude treba kúpiť aj nové vozidlá, lebo ozubnica. V maximalistickom (!) variante sa počíta s prevádzkou max. každých 60 minút. Jedna súprava uvezie tak 230 pasažierov. Toľko áut (nie osôb!) príde pod Chopok v zime o 8:00 tak za 10 minút. Sorry, ale tu naozaj nevidím hodnotu za peniaze, nech hľadám ako hľadám.
A to nevravím o "super" pláne nahradiť priame bus spojenie Balog - Brezno, ktoré je zabezpečené klimatizovanými a aspoň občas aj nízkopodlažnými busmi vlakom, čo ide Balog - Chvatimech, kde bude treba ešte vykonať prestup. Samozrejme, ako bonus, nie je vlak ani klimatizovaný a ani občas nízkopodlažný.
+ Teda, keď momentálne obslúži Balog 12m bus cca každých 30-60 minút, ako často by chodila električka, čo musí jazdiť minimálne v zložení motor+riadiaci voz? (Pričom tie vozy budú ešte minimálne nejaký čas hniť v depe, ak vôbec je v akom).
kua, to je uz tak davno ? este si spominam ako som sa rozculoval ked ju rusili, vcelku rad som ju vyuzival pri cestach z dolniakov na trnavske myto (a bolo to tusim aj kusok rychlejsie ako L54 )
Presne tak. Len nech to pekne nechajú na ŽSR, len v tom prípade sa nepochybne podarí dotiahnuť koľaje pod Chopok! A prevádzku pekne národnému dopravcovi a nie hocakým nadšencom, čo na rozdiel od poctivých šotúšov za 30 rokov nič poriadne neurobili.
108 neexistuje Posledný krát premávala do roku cca 1992 ešte s Ikarusmi 280. Trolejbusove linky začinaju od 201 s vynimkou linky 33 Linka 208 !!! je slabo vytažená a takmer zbytnočná
Dobrý deň, zaujímalo by ma, kedy sa sprevádzkuje aj trolejbus 108? Od 10. 5. sa do ulíc vrátili aj busy 191 a ostatné, ktoré boli "dočasne" odstavené, takže trolejbus č. 108 je posledný nesprevádzkovaný... Deti už chodia do škôl, dospelí do práce a dôchodcovia sa stále ťahajú s nákupmi hore Šulekovou po vlastných...
Prave mna napadlo - existuje niekde informacia o poruchovosti vozidiel v tomto meste? Niektore, napr. New York maju zoznam vozidiel metra podla toho kolko km dokaze typicke vozidlo zajazdit pred poruchou. Existuje take nieco aj pre Bratislavu?
OFFTOPIC:
Zdravím, vie niekto akým spôsobom boli uchytávané svetelné reťaze na vozidlách MHD u nás? najmä staršie kúsky ako T2 kde sa muselo ísť na 100% neinvazívnym spôsobom. Nemá niekto fotku s detailmi uchytenia? Vďaka
Určite nekydá. To bola len náhoda, lebo slovo "platan" je voľne zameniteľné za slová ako Zber a likvidácia odpadu, Centrum voľného času, ZOO, Verejné osvetlenie a mnohé ďalšie.
A keď sa teda vrátime k tvojej zmysluplnej otázke, tak tie peniaze na tento jeden konkrétny prechod sa nenašli preto, lebo 5 platanov alebo preto, že sa realizovali prechody na miestach, kde to je viac potrebné.
To bola irónia a odkaz na jednu pieseň populárnej hudby. Tak sa teda opýtam: Čím si zaslúžili, že spomedzi všetkých rozpočtových položiek boli ako jediné zaradené do tohto zmysluplného porovnania?
K dnesnemu cp je jednoduche sa dostat na imhd vdaka tomu zvyrazneniu, ale uz na zajtra to znamena hladat kalendar a pripadne oznamy o vynimkach, alebo sa to snazit odhadnut podla vyhladavaca. Medzitym som zistil ze cestovny poriadok na https://dpb.sk/sk/vyhladavac-spojenia berie do uvahy zadany datum aj v tabulkach, ked sa klikne na "Cp-denny", co je v principe to k comu som sa snazil dopracovat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martinah
"No a hlavne, že sa na prvom mieste dá mimo misu nakydať na zbytočné stromy. Dosť úbohé. "
pricom nikto nikde nekyda na stromy, tak si vystacis diskutovat aj sam so sebou