Umožňuje BUSE niečo také ako posielanie textových správ z dispečinku? V Brne sa to bežne používa na zabezpečovanie garantovaných prestupov, nešlo by to tak urobiť aj u nás, pretože si nie som úplne istý, či by všetci vodiči na prestup čakali, keby to bolo iba nich.
Určite by však bolo nutné ponechať aj nejaké tangenciálne linky (napr. 65 a 87) a takisto by bolo nutné zabezpečiť aj obsluhu niektorých oblastí, kde nočáky vôbec nejazdia (príp. jazdia iba jednosmerne, napr. Východné).
Podľa mňa by to večer nemusel byť vôbec problém. 2 až 3-minútová zachádzka zas nie je až tak veľa, máme aj oveľa dlhšie zachádzky...
Podľa mňa by bol skôr problém s výhybkami, kde by bolo najprv potrebné dorobiť diaľkové ovládanie a ani ten oblúk zo Stn. NM na ZP nevyzeral, že je v najlepšom stave, ale možno pri oprave priecestia opravili aj ten.
Ja si tiež myslím, že presunúť sa okolo 19:30 - 20:00 na nočné linky by bolo momentálne najvhodnejšie riešenie, ale do 22:30 by to chcelo 15 - 20 minútový interval, pretože tá časť ľudí, ktorá nemôže pracovať na HO zhruba v tom čase končí (potraviny, výmena služieb na čerpačkách, kuriéri a pod.).
Ja dúfam že tých 15 min. je len hoax a ak nie, tak že to bude spravené po prepracovaní CP tak aby tam boli nadväznosti (medzi jednotlivými E linkami, ale aj vybranými busmi) a že tieto nadväznosti budú garantované. Prevádzkovať prestupný systém s intervalom 15 min. bez garancie je dosť hardcore.
To už by možno boli lepšie nočáky v tom intervale.
Namiesto premýšľania o intervale by bolo neporovnateľne lepšie zrušiť premávku električkových liniek do odvolania. Do obchodov sa ľudia dostanú, nekritická infraštruktúra zostane doma a zrušia sa výnimky. Čo je na tom takého zlého?
Asi by bolo vhodne porozmýšlať najskôr o 10min intervale, 15 nie je veľa tiež ale napríklad v smere na ZP by šla električka raz za 30 minút... čo je blbosť
Je tam iba jeden vjazd do garáží, ale dá sa z neho vyjsť aj na Mýtnu, takže problém s obmedzením by tam podľa mňa nebol. Týmto by sa eventuálny obmedzil tranzit (aj keď aj teraz je tam už minimum tranzitu).
Sú tam vjazdy do 2-3 garáží dvorov, a čo by sme tým dosiahli ?
Mýtna jednosmerná račianske mýto>kolárko
Radliského jednosmerná kolárko > račianske + presun trate severne,
možno RM - vaz povolená obsluha v obidvoch smeroch
Vazovova obojsmerná
Preco by sa neosvedcil ? Ale tak skoro asi ani nebude obnoveny. Staci to co je aktualne. Už sa šuška o obmedzeni intervalu po 20tej u elektrickach na 15min int.
Intenzivne premyslam, comu pomoze zakaz odbocenia vpravo z Vazovovej smer Blumental. V podstate tadia jazdi iba lokalna obsluha Vazovovej a prilahlej oblasti (vratane skoly, co je nezanedbatelne najma rano), ktora zavedenim zakazu odbocenia nezmizne, takze by zacala jazdit dolava smer Racianske myto, co este viac zatazi Radlinskeho v tom useku.
Ak by chceli znizit premavku cez krizovatku Vazovova x Radlinskeho a cez Blumental smer centrum, mohli by zakazat prejazd po Radlinskeho od Wilsonovej smer Blumental okrem elektriciek a cyklistov (popred pizzeriu Primavera). Alebo na inom useku v danom smere, cim by znemoznili prejazd a zostali by iba vyjazdy z garazi + pripadne z Bernolakovej
Veď teraz sa tu diskutuje o MHD a jej prevádzke v kontexte pandémie.
(To je trochu problém s pokusom riešiť to zriadením OT fóra - tie debaty nikdy nevznikli tak že by si niekto povedal že ide diskutovať o covide na imhd, vždy sa to odrazilo od MHD. Ale hoci inokedy sa to časom dostalo mimo tému, teraz sa debata imho stále drží verejnej dopravy.)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk