Reakcia na: 810zssk #238382:
Ked kupis elektricke auto za 9000 ako nejaku Daciu a v pripade dlhsej trasy nebudes musiet mat 3-4-5 hodinovych obedov, tak sa mozeme bavit ze su elektricke auta plnohodnotna nahrada. 
Osobne si stale myslim, ze lepsim riesenim je vodik ako BEV do ktoreho by sa malo investovat aby sa vyriesili vsetky problemy, vies ho vyrobit z obnovitelnych zdrojov a uskladnit kedykolvek (narozdiel od on demand elektriny, ktoru nevieme momentalne efektivne uskladnit), nepotrebujes kvoli kazdemu autu samostatnu pripojku ako pre cely rodinny dom a vies ho natankovat skoro tak rychlo ako paliva a aj bezpecnejsie ako klasicky benzin

N/A
"vozidlo kategórie M3, N2 alebo N3 bez spaľovacieho motora alebo so spaľovacím motorom, ktoré emituje menej ako 1 g CO2/kWh, merané podľa osobitného predpisu,18) alebo ktoré emituje menej ako 1 g CO2/km, merané podľa osobitného predpisu; také vozidlo je súčasne vozidlom s nulovými emisiami"
Že relevantnými by mali byť skôr hodnoty NOx je škoda spomínať.
Taktiež nerozumiem, prečo to neplatí pre všetky druhy autobusov:
"Tento zákon sa vzťahuje na vozidlo kategórie M1, M2, M3, N1, N2 alebo N3, okrem (...) vozidla kategórie M3, ktoré nie je vozidlom triedy I alebo triedy A".
https://rokovania.gov.sk/download.dat?id=7618D7397EA94BBAA4FF305B44695403-26C983C05AFB35945F4A225C3570D768