Reakcia na: 810zssk #237882:
Len takto z hlavy mi napadajú riešenia doslova "za babku" a to:- umožnenie skoršieho nástupu (aj s odpočtom na displeji, ak by sa podarilo, tak aj s tým tlačením času odchodu na CL (to samozrejme spropagovať, aby sa ľudia nebáli, že im ujdú minúty z CL), keď sa už dali v Solarisoch zobraziť prestupy, tak toto by hádam nebol problém) aspoň do pristavených vozov na Hl. st.
- trochu civilizovanejšie zastavovanie na Hl. st. (niektoré spoje zastavajú na ceste a človek vystupuje do vedľajšieho busu), príp. spoje, čo sa idú hneď pristaviť na nástupište by podľa mňa mohli zobrať cestujúcich až priamo na nástupište a až tam ich vysadiť
- garantované čakanie N72 na všetky spoje z Hl. st.
- vypravovanie nových tbusov na N44, N47, N72
Okrem toho by sa mohli konečne zaviesť aj kontroly CL (a propagovať to vyššou bezpečnosťou v nočákoch) s tým, že by s nimi chodila aj SBS, ktorá by neprispôsobivých vyhadzovala (toto by bolo trochu drahšie).
), pokladnu, hoc len jalovy presun po predajni a rovnako tak na prichod k nej a odchod...
810zssk
Absenciu kontinuality nočnej dopravy najlepšie vidno na zložení cestujúcich. V Brne v tom bežne stretneš štyridsiatnikov, ľudí idúcich v obleku z divadla a podobne, lebo proste miestni sú naučení že MHD jazdí nonstop. U nás je nočná doprava stále primárne obsadzovaná mladými ľuďmi a starší si automaticky berú taxík.