Ked uz sme pri tej mape mestskych drah, odkial autor vie presnu polohu vsetkych navesti, mazacich zariadeni, cisla usekovych delicov a podobne pri chystanej trati v Petrzalke? A naco bude ta hala dennej kontroli a osetrenia? Budu sa tam nanoc odstavovat elektricky ako v beznej vozovni iba s tym, ze nepojdu predtym na kontrolu alebo v com sa to vlastne bude lisit od beznej vozovne? Inak mam pocit, ze poloha tej haly sa v tej mape uz asi 3. krat menila.
Urbanway 2423
Tá "superlinka" N56 + 65 + 87 + N99 nemusí byť možno až také scifi, keďže jedno kolo aj s prestávkami by trvalo asi 3 hodiny, na čo by síce pri 30-minútovom intervale bolo potrebných cca 6, ale pri 60-minutovom iba 3 (ostatné linky by mohli mať 30 min. int. a tým pádom by vyšli prestupy, aj keď by táto "superlinka" jazdila iba každých 60 minút).
Na druhej strane je však množstvo iných vecí, ktoré sú realizovateľnejšie a lacnejšie, ktoré by takisto pomohli popularite nočnej dopravy.