Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #237255:
Zrušiť sa má nájazd z Rázusovho nábrežia na Staromestskú a zjazd z Mosta SNP na NAGLS. Prístup by bol namiesto toho riešený zo západnej strany a na moste by vznikla T-čková križovatka s CSS: https://abload.de/img/untitled0uky4.png

#237256 Keďže električková trať na nábreží by sa mala v rámci rekonštrukcie posúvať bližšie k Dunaju, zriadenie integrovanej zastávky nebude možné (a bolo by to aj zbytočné). To len na magistráte znova nevedia čo píšu.

#237260 Riešenie podmostia je stále aktuálne a podľa všetkého sa bude predsa len robiť aj architektonická súťaž (keďže sa uvažovalo tiež o tom, že sa to zadá nejakému renomovanému ateliéru napriamo).

Prekrytie Staromestskej sa určite neplánovalo - malo dôjsť iba k rozšíreniu Albertovej lávky, príp. výstavbe ďalšieho pešieho mosta medzi Židovskou a hradbami. Na teraz je to ale zrejme pasé.
Reakcia na: Maremi #237260:
"Inak čo sa vlastne deje s prekrytím staromestskej a spojenie židovskej s hradbami ? Pred voľbami vravel, že to vie za polroka urobiť, ľahká rýchla vec."

Kto a kde to vravel?
Reakcia na: FFF13 #237259:
Myslím si, že okružná L40 je asi reálnejšia ako zastávka na moste.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237258:
Som sa doplietol 😅 ale keď nad tým uvažujem tak ani neviem ako to chcú urobiť. Viem, že plánovali k tomu urobiť architektonickú štúdiu™ ale to pravdepodobne korona utla a v najbližšej dobe to nebude téma.
Zrušením tých nájazdov by ale dosť popravili celú tú funkcionalistickú ideu, čoho je ale Vallo schopný.

Inak čo sa vlastne deje s prekrytím staromestskej a spojenie židovskej s hradbami ? Pred voľbami vravel, že to vie za polroka urobiť, ľahká rýchla vec.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237251:
Nebolo by to zbytočné? Aj s ohľadom na zápchy. Skôr keby sa na moste spravila zastávka pre 80/83/84/93/... na úrovni nástupíšť pod mostom len nie som si istý či je to vôbec možné
Reakcia na: Maremi #237256:
Počkať takže ktorý zjazd je západný (podľa svetových strán by to mal byť ten zo Staromestskej k Vydrici?), a ktorý východný (nájazd smer Zochova?) nejak som sa v tom stratil? A tie nájazdy, ktoré budú zbúrané budú niečím nahradené?
Reakcia na: Maremi #237256:
A ako sa to tam potom planuje urobit? Ci sa to len zrusi a ludia poradte si?
Reakcia na: MatejBA #237255:
Ten určite nie, plán je búrať západné nájazdy ktoré budú v kontakte s Vydricou.

Zastávka by mohla byť integrovaná s električkovou.
Reakcia na: N/A #237253:
Pockaj co? Najazd od nabrezia smer Zochova sa ma zrusit? Ci sa prebuduje? Ci ako?
Reakcia na: 3pa3ck3 #237252:
Keďže sa výhľadovo (spolu s treťou etapou Vydrice) počíta so zbúraním východných nájazdových rámp Mosta SNP, v prípade pokračovania po Staromestskej by stačilo aj aktuálne nástupište.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237251:
Pokračovala by po Staromestskej (v tom prípade by bolo potrebné postaviť nové nástupište pod mostom) alebo až cez Mlynskú dolinu (čo vlastne ani nemá zmysel)?
Reakcia na: Maremi #237250:
V komentároch DPB píše o zavedení L40 po trase Hl. st - Mlynské nivy - Most SNP. Nebolo by ju už lepšie urobiť okružnú, niečo na spôsob 44/84 v Brne?
Reakcia na: Samo Paulini #237247:
Tak ono by to mohlo plynule klesat uz niekde od Patronky/Dubovej, ale ponechal by som zastavku niekde v oblasti dnesnej Hlavnej stanice.
Reakcia na: tr3mp #237242:
Moje rozmýšlane bolo v rovine, že eskalátory ľudí zo stredu stanice v miestach zarovno so zastávkou Ursínyho pri ceste z hĺbky min. 7 metrov vyvedú niekde do končín Istropolisu plus staničná budova by i tak asi nelícovala ulicu - tipujem, že by asi vznikla hoc aj prekrytá úroveň s "predstaničným námestím."
Reakcia na: 810zssk #237244:
Naneštastie z hlavnej to nevychádza aj ohľadne prevýšena, aj ohľadne polomeru zákruty. Toto by bola skôr alternatíva na štýl rapid tranzit nadzemky na Chicagsky spôsob. Preto tunel z Patrónky. To aj k ramziho návrhu.
Šancová upchatá ešte pred Trnavským mýtom. Na hlavnej budete skôr peši akebo prestup na L1 v centre.
Prípadne použiť stanicu Vinohrady , Nové Mesto..
Reakcia na: 810zssk #237244:
Tak na Topolovom lahko najdeme ropu - ked nejaka Slovnaftu unikne 😂
Reakcia na: N/A #237243:
KEBY sme mali peniaze na rozhadzovanie a podkopanie celého mesta, potom by Filiálka zmysel nadobudla. Problémom nezmyselnosti Filiálky je absencia pokračovania do centra, teda ukončenie trate na periférií + dezintegrácia železničnej dopravy do rôznych staníc.

Ak nájdeme na Topoľovom ložiská ropy, tak by som si to predstavoval nejak takto:
https://goo.gl/maps/xPQJxzvWL8zBdeqv6

Vznikla by nová hlavná stanica v novom downtowne s napojením na všetky smery (v tretej etape) + nové zastávky v centre mesta a na sídliskách. Tam už by naozaj nejaky prínos bol, len by to teda stálo majland.

Edit: Aha, práve pozerám že návrh nižšie je takmer totožný. Sorry 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.