Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jadran #236444:
Kam potom chodia vodiči 98 na WC?
Reakcia na: Andy #236443:
Vyšehradská, Jasovská. Aj keď na tej Jasovskej je to stále bez WC.
Reakcia na: Urbanway 2423 #236442:
Napríklad Cintorín Vrakuňa a Trnavské mýto.
Reakcia na: MatejBA #236441:
Postavila sa niekde za posledných 10 rokov úplne nová sociálka (neútočím, len by ma to zaujímalo)? Ak nie, tak by som o budovaní nových sociálok trochu pochyboval, ak áno tak super, že sa myslí aj na takéto, pre cestujúceho neviditeľné, ale aj tak pre chod DPB nevyhnutné veci.
Reakcia na: birch #236440:
Mas tam ubytovnu, mas tam Blaguss, mas tam vela kancelarii, Nuppu tam buduje budovy a zastavku tak moze dat maly obchodny priestor s WC pre vodicov, mozno tam je aj priestor na unimobunku. Moznosti je niekolko, ako zabezpecit socialku.

To ze niekde nie je socialka este neznamena, ze to tak bude navzdy 🙂
Keď ste už spomenuli tému návrhu lepších trás, na ktorých zastávkach je plnohodnotné zázemie pre vodičov (WC, voda, možnosť si oddýchnuť a prípadne si zohriať jedlo) a kde sú aspoň toalety?
Nespomínam si, že by som niekedy videl takýto šoto-prehľad a osobne som si to nikdy nejako špeciálne nevšímal.
Ak by sme vytvorili trasu, na ktorej by ani jedna konečná zázemie nemala, znamená to buď striedača, alebo prejazd (z linky na linku alebo naprázdno na vhodné miesto).
Reakcia na: Mhr1 #236427:
V nedávnom zámere národného projektu na nákup parciálov DPB spomínal predĺženie 209 z Mliekárenskej k Nuppu ale to by prichádzalo do úvahy jedine keby sa projekt schválil a nakúpili sa nové vozy, keďže na vyjazdenie 210 aj predĺženej 209 by 15 degešov nestačilo.
Reakcia na: kecho #236433:
Stále by sa dalo dosť pohodlne prestúpiť na Kollárku, ak by jazdila na Šulekovu.
Reakcia na: gejza #236434:
Mňa viac trápi, že návrhy na riešenie niektorých problémov sa tu rozpitvàvajú už roky a DPB si aj tak robí po svojom...
Reakcia na: gejza #236434:
Si potom mozeme hromadne dat ziadost o preplatenie copyrightu v podobe rocnej elektricenky za ten napad? 😂
Reakcia na: kecho #236432:
nebuď na ňu zlý, sľúb jej, že tam dáme od zajtra kĺby a interval 3 minúty po celý deň 😂 😂 😂
Reakcia na: Mhr1 #236427:
toto je presne ten typ príspevku, po akom som už minule volal 😃 😃 😃 .... tu sa rozdebatujú možnosti ohľadom linky 208 a o cca polroka príde niekto z DPB s geniálnym návrhom, ktorý ale vôbec nebude vychádzať z tunajšej diskusie 😂 😂
Reakcia na: Mhr1 #236427:
Kde prestupis na Americkom z eliny na tbus smerom ku Karadzicke? Lebo tieto zjednodusenia “prestup z/na” orientovane len na jeden smer su dost zavádzajuce. Tak isto sa argumentuje pri L 1/3, ze prestup na hrane z Petrzalky. Ze opacnym smerom si urobis 5 minutovu turu z SNP na Kamenne (a skoncis na ceste namiesto zastavky) alebo vyhliadkovu jazdu okolo Reduty, to uz nikto nevidi.
Reakcia na: DAJA66a #236431:
Nemal by s nou nieco robit DPB a BID?
Dobrý deň, urobte niečo s linkou 20. Chodí malý autobus a je v špičkách totálne preplnený. 92 je dlhý autobus a stále úplne prázdny. Ď
Reakcia na: Mikimaus #236428:
131 určite stratí zmysel a zrejme aj špičkové poradia na 31 (závisí od obsadenosti vo zvyšku trasy). Ostatné linky by som neobmedzoval, skôr možno ušetrené vozidlá a kilometre použil na posilnenie liniek, kde sú ľudia príliš natlačení na seba.
Reakcia na: Mhr1 #236427:
To neviem, ci uvazuje, ale urcite by som bol rad, aby to stale za zvazenie a niekto z DPB to precita a realne sa nad tym zamyslia/zistia opodstatnenost 🙂
STU a UK prechadzaju od 5.10.2020 komplet na distancne studium, tiez vyzyvaju na dobrovolny odchod z intrakov...bude sa menit grafikon a posilove spoje?🤔
Reakcia na: MatejBA #236424:
Ja si myslím, že obsluhu NUPPU najlepšie vybaví t-208. Predsa len - je to spojenie do centra, to ľudia žiadajú väčšinou najviac. Prestup na električku sa dá z t-208 urobiť dobre na Americkom námestí. Miletička a Hlavná stanica - 1 prestup na hrane na t-201. A do Ružinovskej nemocnice je najlepšie spojenie a-98 z Bajkalskej. A kto túto vzdialenosť neprejde pešo, aj tak potrebuje auto/taxi/sanitku. t-208 by sa tak stala z temer nadbytočnej potrebnou linkou. Po obsadení t-205 štandardnými trolejbusmi sa využitie pre "degeše" priam ponúka, je to po rovine, krátky kúsok, "no problem". Lenže toto tu je len taká naša platonická diskusia, alebo má reálne podklady? Teda uvažuje mesto/DP o nej?
Reakcia na: Pe67 #236425:
Ale dôvod toho, prečo sa tam stojí, nie je primárne dávanie prednosti na križovatke s 29.8., ale kvôli dávaniu prednosti na Kollárovom námestí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.