Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #23542:

A chce sa mi s nimi natahovat kvoli takejto prkotine? Nie. Ale, aj tak by kaslali na to. Ak by mali zaujem nieco riesit, tak si precitaju co sa pise a tu a je to... Ked bude naozaj nieco skutocne, co dokazu aj ostatny aspon vzdialene pochopit, tak necakam...
Reakcia na: Sarko #23540:
Uz samotny fakt, ze tu vyhybnu tvoria 2 vyhybky bez pohyblivych casti... Vyhybka a nema pohyblive jazyky - zaujimave.
Reakcia na: fobust #23528:
Sťažnosť si mal napísať hneď na toto.
I.
Reakcia na: Vladimír #23466:
A z tohto dôvodu nebudete mať ani žiadne NP T-busy, pretože vaše potreby T-busov sú bohato pokryté množstvom 15Tr vzor ex-ZSSR:-). Riešenie existuje - urýchlená výstavba takého množstva T-busových tratí, aby vznikol opäť nedostatok vozidiel:-).
I.
Reakcia na: Esicko #23539:

Už len Abtova výhybňa je sama o sebe veľmi zaujímavá. Inak tie vozidlá pozemnej lanovky (majú aj #1 a 2) majú na streche na odber prúdu také "hračkárske zberačiky", ktoré normálne ani nie je vidieť. 🙂
Reakcia na: si #23537:
V pociatocnych rokoch prevadzky, mala pozemna lanovka napajacie vedenie v celom useku. Boli tam myslim az 3 alebo 4 vodice. V tomto kontexte to mohlo byt zaujimave v tej vyhybni v strede trate.
Reakcia na: J #23524:
Revízorovi PCL vybrať z peňaženky musíš. Čítačka nie je taká dokonalá, aby mu zobrazila foto držiteľa 😉

Re #23525 Miki: Nebesia, o čom to hovoríš. Spolu s týmto oznamom boli rozmiestnené oznamy o zavedení dvoch tarifných pásiem od 1.1.2000. Akých 6 pásiem teda?
ked uz pozeram tie fotky z tatier, vedeli ste ze aj pozemna lanovka zo stareho smokovca na hrebienok ma v svojich koncovych staniciach trolej, v ktorom je (teraz si dobre nepamatam) bud 700 alebo 1500V; z tohto troleja je dodavane napatie do vozidiel pocas ich pritomnosti v koncovych staniciach, dobijaju sa z neho baterie a bezi nan kompresor (tlakuju sa vzduchove nadrze; dvere su tam pneumaticky otvarane)
Reakcia na: fobust #23535:

SND, nie SNP... 🙂
S499.1023:
Juj, co sa deje pred SNP... Meraju tam rozchod... Bude krikuuuu.... 😛
Reakcia na: J #23347:
No akurát, že na všetky tie projekty z EU si musí dotyčný čerpateľ zohnať minimálne 50% inde. A kde ich má asi tak zobrať?
A len tak mimochodom "naše" peniaze - Ty OSOBNE koľko produkuješ?
Doporučujem odsťahovať sa do stredu Sahary a tam vyhlásiť úplnú samostatnosť.
Nemáš náhodou pocit, že Tvoje vyhlásenia majú niečo spoločného s cigánskym názorom na život? Ja mám nárk na všetko ale nedám nič?
I.
Reakcia na: J #23328:
človeče, netušil som, že si až taký sprostý.
I.
Reakcia na: fobust #23531:
Aha, a ja som sa cudoval, ze co to tam je v strede toho delta zavesu nacapene napevno na troleji, dakujem za vysvetlenie. 🙂
Reakcia na: galiyosha #23529:

Draty: To preto, lebo to nerobili DPB, ale ELZA. DPB tam namontovali akurat tak vyhybkove cidlo a navestidlo. To cidlo je tam ako jedine na pevnych svorkach a navestidlo je tiez opacne, ukazje pri jazde do odbocky priamy smer, pri vyhybke otocnej do priameho smeru to ukazuje odbocku. Hovada tupe, nenabrusitelne! 😞
Inak mohli by sme uz zacat organizovat to "vzdelavacie" stretnutie -- ma niekto nejake navrhy kde a kedy?
Tak som sa bol konecne previezt po tej zrekonstruovanej trati na Mostovej. To snad nemyslia vazne! Alebo si povedali, ze bude DPB elektrickami robit filharmonikom 3. husle?! A tie obojsmerne prejazdy aut cez Mostovu, s ktorou sa povodne ratalo ako s rozsirenim pesej zony, to uz nekomentujem... Ale dve veci ma potesili: Betonovy povrch (beton mam rad 🙂 ) a relativne sympaticky vyzerajuce vrchne vedenie. Do dratov sa moc nevyznam, ale tie na Mostovej vyzerali na bratislavske pomery nadstandardne. Alebo to je len moj povrchny dojem laika?
Prave som sa viezol v 4/3, 7812+7811. Isiel som od Reduty na Mariansku. Chudak vodic v zacviku... Ten clovek co tam s nim bol bol... Paka odpadoveho tepla bola dolu, kurilo sa odpormi v bocnici a pod sedadlami. Tak som ho spytal, ze preco sa odpadove teplo fuka pod voz a kuri sa telesami, vsak to je neefektivne. Ta osobna na mna ihned vyrukla, ze co sa do toho staram, ze cestujuci sa maju vozit, etc... Povedal ze to aj tak fukalo studeny vzduch. To je absolutna volovina! Vsak ten vodic sa s tym suchtal, rozjazdy na 1. - 2. jazdnom stupni, urcite to dobre kurilo, navyse isli z Karlovky, cize dolu kopcom = vyssie pouzivanie EDB = viac odpadoveho tepla. Ked sa este k tomu zapnu tie spiraly v bocnici, tak to musi dobre kurit. Iba ten dement mi tvrdil nieco ine, este sa urazil, ze co ho "nejaky skaredy cestujuci" otravuje. Toho vodica si zapamatam, ked s nim niekedy pojdem a bude robit blbosti alebo co i len najmenej porusovat D1/1, tak ho napisem. Ale aspon vidim ako to v DPB chodi... Efektivita nad efektivitu... Vobec sa nedivim preco to vyzera tak ako vyzera...
K tej novinke z 13.12. o 7812: Dnes som sa spominanym vozom viezol. Nesiel solo, mal so sebou 7811 ako zvycajne. Reklama na PS bola ale iba na 7812. A hracie konzoly som ziadne nevidel. Bud ich odmontovali, alebo to bola kacica.
Reakcia na: J #23524:

Co som bol kupovat rocnu na HLST, tak mozem povedat, ze to bolo tiez OK. Kedze som mal beznu naladu (t.j. na hovno, ako skoro vzdy), tak to prebiehalo na velmi formalnej urovni. Podisiel som k okienku, pozdravil, dal karticku a povedal: Prosim rocnu celosietovu, teda pre prve a druhe pasmo, bez BID, od 17.12.2003. Pani povedala ze to bude rovnych 6000. Ja som jej ich so slovami "nech sa paci" podal. Podakoval som, rozlucil. Nic extra, ale neboli ziadne naznaky neochoty alebo pod., proste normalna komunikacia. A proti tej nemam vobec nic...
Reakcia na: Vladimír #23513:
To bolo v case ked uvazovali o 6 ci kolkych tarifnych pasmach...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.