Tak to v prípade MU a vysokého meškania je to podľa môjho názoru najmä o tej operatívnosti, ktorá u ŽSR a ZSSK veľmi nefunguje. Pri posledných prípojoch fakt ľutujem cestujúcich, ktorí z ničoho neprestupujú a sú na ne odkázaní a často prídu domov o niekoľko hodín neskôr pretože sa čakalo na prípoj. Pritom by stačilo, keby sa pri tvorbe obehov súprav a vlakového personálu myslelo na to, že raz za čas sa proste nejaká veľká MU stane a asi by bolo dobré mať v prestupných bodoch (ako spomínaš napríklad Košice) niečo a niekoho v zálohe na posledné diaľkové spoje, alebo aspoň pripravené nejaké núdzové riešenie. Ale tu sa väčšinou vždy všetko rieši až keď je neskoro.
Ike
Čiže pravidelný cestujúci, ktorý každý deň ide do práce má rátať s meškaním a jednorazový cestujúci, ktorému (nehovorím, že vždy) oveľa menej záleží na čase príjazdu do cieľa musí ísť kompletne punktlich?
Rozumiem argumentu s prestupovaním z EC na EC, no tie sa čakajú (a aj preto meškajú) a keď je meškanie enormne veľké, tak väčšinou ide o menej ako 2 hodiny ďalší. Pri prestupoch na veľké vzdialenosti proste s prestupmi počítam. A ak nechcem, idem lacnejšou leteckou dopravou.