Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pavol86 #235280:
Nasadit si ho je v pohode, nemoct poriadne dychat je uz horsie.
Reakcia na: 810zssk #235277:
je to veru strasna otrava nasadit si to rusko vsak? 😛
Reakcia na: S499.1023 #235275:
pár signálov môže znamenať aj reálne zo skúseností z tejto križovatky aj 10 minút naviac v cestovaní. A to je oproti štandardným cca 20 minútam už aj tak dosť, resp. 50% predĺženie jazdného času.
Reakcia na: S499.1023 #235275:
alebo zobrat po elektrarenskej, je to sice tak trosku tankodrom, ale aspon tam nehrozi ziaden buspruh obmedzujuci prave odbocenie 🙂
Reakcia na: S499.1023 #235276:
Su aj blizsie destinacie ktore su v pohode 🙂
Reakcia na: 810zssk #235273:
Máš to ťažké. Ešte aj ten Trump už nasadil rúško. Skús Brazíliu.
Reakcia na: Minko #235274:
A keď si teraz budeš musieť pár signálov vyčkať, tak to je "odrezaná cesta"?
Reakcia na: S499.1023 #235271:
Asi tak, že odbočiť z Tomášikovej doprava na Vajnorskú a z nej doľava cez el. koľaje na Odborársku a pokračovať cez Nobelovu na Vinohrady bolo v špičke ešte ako tak rozumné riešenie (pokiaľ človek na priecestí pri Istrocheme nechytil sled 3 vlakov za sebou) oproti totálne zarúbanej Račianskej vďaka dodnes nedoriešenému Bielemu krížu. Pritom práve odbočenie doľava na Vajnorskú (kde stála často aj "50") bolo upchaté ale doprava sa dalo odbočiť často pohodlne.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/rousky-mhd-koronavirus.A200714_094557_domaci_remy
V Cesku predpokladaju navrat rusok na jesen, takze treba moznost cestovat vyuzit kym sa da 🙂 Aj ked stale dufam ze k tomu nakoniec nedojde.
Reakcia na: Jak44 #235270:
Áno, to má logiku, predsa mamička, nastupujúca s kočíkom, nebude upaľovať niekam k prvým dverám.
Ale DPB by to mohol komunikovať, že "OCL s možnosťou platby kartou je vždy pri dverách s piktogramom kočíka", na tom nevidím nič zložité.
Reakcia na: Minko #235267:
No a čo? Ako to odreže cestu do Rače?
Reakcia na: Valec #235268:
Čo som si všimol, tak u nás je pravidlo "tam kde nastupuje kočík". Nevravím, že je to úplne najprehľadnejšie, ale ak sa to takto bude prezentovať + budú velké piktogramy na dverách + bude viditeľne označené že "pri týchto dverách je označovač na karty" o koľko menej prehľadné to bude oproti Prahe?

P.s pokiaľ viem, v Prahe to nie je v busoch. Ak by to tam bolo, tiež by v tom asi bol "bordel", nakoľko kĺbová Karosa, NB18, NB12 či BN12 jaksik stredné dvere nemajú. 🙂
Reakcia na: Valec #235268:
Tiez si myslim, zeby sa to malo zjednotit, napriklad nech OCL s moznostou platby kartou su pri prvych dverach vozidla alebo nech su vyrazne designovo ine.

Za seba mozem povedat, ze ked v tom bude gulas, tak urcite nebudem tu sluzbu pouzivat a riskovat pokutu, staci ked obcas sa revizori snazia chytit ludi, co si nestihnu oznacit listok, nie to este maturovat, ktorymi dverami nastupit a potom hladat OCL ked nastupia inymi.
Reakcia na: color #235216:
V Prahe je v električkách vždy len jeden kartový terminál pri stredných dverách, s výnimkou vozov 14T, ktoré nemajú "stredné dvere" a v nich sú dva. U nás sú kombinácie:
- všetky OCL,
- OCL len pri prvých dverách,
- OCL pri prvých a posledných dverách,
- OCL pri druhých dverách,
- OCL pri tretích a štvrtých dverách.

Navyše, v Prahe je výrazný vizuálny rozdiel medzi OCL na platobné karty a ostatnými. S Prahou sa v tomto naozaj radšej neporovnávajte.
Reakcia na: S499.1023 #235265:
neblúznim, dnes ráno pri prejazde Tomášikovou smerom na Vajnorskú od žst. Nové Mesto boli popri ceste také prenosné tabule že pripravujeme pre Vás zmenu organizácie dopravy a vyznačené zavedenie buspruhu- podľa infografiky mu za obeť padne pravý pruh, pričom bushpruh bude tesne pred križovatkou vyústený do ľavého pruhu.
Reakcia na: Ike #235263:
A kde sú na Račku tie super kríženia alebo výhybky?
To je taký obľúbený argument brstislavských drotárov "načo by sme dávali rýchlejšiu výhybku alebo kvalitnejšie kríženie, keď musia aj tak jazdiť pomaly kvôli rozbitej ceste". Ten ma fakt serie.
Reakcia na: Minko #235258:
Ty o čom blúzniš?
Reakcia na: ceres #235262:
a #23563 Ďakujem 🙂
Áno, práve keď som videl video zo Salzburgu, tak som si všimol, že tam trolejbusy na výhybkach vôbec ani nespomalia a to nešli pomaly.
Reakcia na: ceres #235262:
Ja len doplním, že dosť záleží aj od stavu vozovky. Môže byť super kríženie alebo výhybka, keď je pod ňou tankodrom, tak sa aj tak musí jazdiť pomaly. Nie len kvôli šetreniu podvozku, ale aj z dôvodu že potom lietajú palice. Pekný bratislavský príklad je Račko.
Reakcia na: Urbanway 2423 #235257:
Elektroline uvádza 50 do rovného smeru a 40-45 do odbočky. Pri kvalitne navrhnutom a udržiavanom trakčnom vedení trolejbusy kvôli nemu nemusia prakticky vôbec spomaľovať. Odporúčam výlet do Salzburgu či Pardubíc, prejazdy vyhýbkami nie je ani cítiť, ani počuť...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.