je to fakt chvilami az absurdne, clovek prekroci hranicu o par km dalej a iny pristup, pritom virus ziadne hranice nepozna
keby mal clovek aspon doveru, ze su u nas odbornici, miesto toho pocuva strasenie "odbornikov" o dozivotnom noseni rusok, ze sa objavuju nove a nove poznatky, je proste vedlajsie, treba vsetkych zavriet do stredoveku a strasit morom
Zachvilu bude viac obrazkov ako reklam. Kym to clovek precita, ujde mu bus. Naco tam je reklama na sms listok, ked mas mat uz pri nastupe listok v mobile?
clovek az zasne ako dokazu dva kedysi blizke staty ist odlisnou cestou, u nas sa palia carodejnice, v cechach rozmyslaju a idu podla najnovsich poznatkov
u nas budu ruska v mhd strasit este mesiace, v cr samozrejme uz zrusene (okrem metra)
Tipujem, že hlavným dôvodom výmeny nálepiek je pridaná informácia o označovačoch umožňujúcich kúpu lístka platobnou kartou (?).
Inak je trocha škoda, že spolu s tým sa na krídla dverí neaplikujú aj veľké piktogramy kočíka a spol., ako je to požadované u nových vozidiel (po vzore Berlína).
Podľa mňa by mohli byť na vrchu stránky najnovšie správy, pretože (aspoň mne) sa teraz nové správy objavujú hocikde a nikdy poriadne neviem nájsť tie nové.
Tak podľa mňa ste vždy mohli buď stlačiť znamenie vodičovi a spojiť sa ním cez mikrofón, alebo jej zaklopať na kabínku a upozorniť ju na to. To že je kabína izolovaná je podľa mňa dobré a u nových električiek aj celkom bežné.
Dnes som si všimol na niektorých autobusoch tieto nálepky, na to že je tam tých piktogramov celkom dosť (aj keď je to asi jedna veľká nálepka) podľa mňa dosť dobre zapadli a nepripadajú mi ani rušivo. Oproti tým modrým sú určite menej výrazné a nenápadnejšie. A tie nálepky ohľadom rúšok na dverách sú ,,uhladenejšie" a podľa mňa aj vydržia dlhšie, ako A4 (aj keď chápem, že tie A4 boli skôr ,,rýchloriešnie"). Za mňa ale určite
Tie moderné električky majú kabínku vodiča celkom izolovanú (aj zvukovo) od priestoru pre cestujúcich. A podľa mňa je to škoda. Dnes doobeda som nastúpil pri Blumentáli na električku 3 smerom do Rače a vpredu sedel opitý chlap bez rúška. Staršia pani, ktorá sedela pôvodne oproti nemu, mu dohovárala a on jej začal vulgárne nadávať a vyhrážal sa jej. Všetci sme sa ho báli, tak sa jej nikto nezastal, ani keď sa dotackal k jej novému miestu a stupňoval jeho vyhrážky. A ona len hlesla: "A prečo vodič nezasiahne ?" Lebo si nič nevšimol. Dokonca mal nejaké čierne súkno prehodené na dvierkach od kabínky, tak sme ho ani nevideli a na naše veľké prekvapenie vysvitlo na ŽST Vinohrady, že to bola vodička - keď táto vysmiata, nič netušiaca blondínka vystúpila a nahradil ju kolega.
Nevyjadril sa niekde DPB, ze s nou definitivne konci, ze sa mu neoplati obstaravat nove autobusy? Aspon tak sa mi zda, ze som cital zaciatkom roka, ale nepamatam si, kde som to cital uz...
ako to vyzera s L801? v oktobri jej konci licencia a podla prebiehajucej peticie uz zrejme sami neveria, ze licencia ostane v rukach dpb, najma po zruseni L901
Mňa by skôr zaujímalo, či na nej budú zastavovať aj spoje začínajúce pri ŽST Rusovce, pretože podľa nákresu by sa to možno aj dalo, takisto 801 by mohla zastavovať na zastávke smer Čunovo a súčasné nástupište 90, 191 by sa mohlo úplne zrušiť.
MatejBA