Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234615:
Jasná vec 🙂 perfekt 🙂 a ďakujem ! 🤛🏽 Krajší bude keď budú disky nastriekané niekedy budúci týždeň 🔥🙈👀👌🏼
Reakcia na: Voz 1829 #234596:
Posielam Vám sem dnešné fotky vášho autobusu 1829. Dufam, že sa budú páčiť. 😀
Reakcia na: Ma178rek #234612:
Možno je to hlúpa otázka, ale nepokazí sa mechanika dverí tým, že sa chcú otvoriť, ale zámok im v tom bráni, alebo majú proti tomu nejakú ochranu?
Reakcia na: Urbanway 2423 #234608:
Na trolejbusoch SOR, na rozdiel od autobusov, ovláda centrálne tlačidlo všetky dvere, vrátane prvých.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234608:
Krídlo si vodič sám odomyká/zamyká... niektorí vldiči majú odomknuté, preto sa otvorí...
Hlavne pri T-BUS keď padajú semtam palice je blbosť, aby mali zamknuté a potom ešte dlhšie čakanie lebo by museli odomknúť
Reakcia na: S499.1023 #234609:
Nezbudská Lúčka - Strečno

zast. Strečno sa premenovala na Nezbudskú Lúčku - Strečno, lebo tá zastávka a aj samotná trať vedie cez Nezbudskú Lúčku, priemo cez obec, cez kataster Strečna ani len neprechádza trať, ale oni si nedali svoj názov, lebo hrad...
Reakcia na: Viko #234602:
Tak toto zmastili jednoznačne Mečiarovci, keď v snahe rozriediť maďarskú menšinu vytvorili paškvil zvaný Trnavský samosprávny kraj.
Reakcia na: Miro #234600:
Podobný spor bol v Prahe okolo názvu žst. Praha-Zličín. Tá leží na sídlisku Řepy, pri onečnej električiek Sídliště Řepy, tak ju premenovali na Praha-Řepy ale Zličín ihneď reagoval, že je to na ich katastri (hranica katastrov prechádza popred stanicu) a trvajú na tom, mať svoju stanicu, tak to šlo naspäť na Praha-Zličín (konečná metra ZLičín a OC Metropole Zličín, siemenskácka fabrika ZLičín, to všetko leží úplne inde, na opačnom konci Zličína ale Zličínu je to jedno. Oni chcú mať svoju stanicu.
Prečo sa teraz otvára na niektorých autobusoch a trolejbusoch iba jedno krídlo prvých dverí (viem, že aby ľudia nenastupovali), ale nedá sa to od centrálneho otvárania dverí odpojiť úplne?
Reakcia na: Viko #234606:
Treba si pozrieť ten návrh, a uvidíš, že to sekanie liniek je spravené v prirodzených spádových mestách, napríklad v Smoleniciach, Malackách, Senci, Pezinku či v Modre alebo v Šeknviciach a Cíferi, čiže sa jedná o tie terminály, kde už dnes existujú prípoje na vlaky a linky sú ukončované tam. BSK má na svojich hraniciach (kvôli jeho maličkosti až na svojich hraniciach) významné prestupové body, ktoré fungujú práve na báze spádovosti, preto je možné práve v týchto bodoch useknúť linky premávajúce do BA, ktoré sú výrazne dotknuté kongesciami.
Reakcia na: Joyki #234603:
Ale ja som nikde o linkách do BA nič nehovoril, tie nech sa pokojne osekajú aj na nulu, ak sa vyriešia nadväznosti a hlavne kapacita vlakov.
Sekanie len kvôli "princípu IDS" pravidlom prvej stanice mi ale vadí, keďže (nepeirodzenou) hranicou kraja sa život nekončí. Linka má predsa smerovať do prirodzeného centra či prestupového uzla, lámanie napríklad 277 v Studienke alebo sekanie väzieb v okolí Trnavy nikomu neprospejú. Na Koškách asi tiež fyzicky nezvládneš natlačiť do vlakov ďalších ľudí. Výstrahou nech sú nám prípady z ČR, kde sa s vaničkou radostne vylieva aj dieťa a obsluha je reálne horšia. Bol by som nerád, keby sme si to potrebovali skúšať na vlastnej koži.
Reakcia na: Miro #234600:
Myslím že viacero zastávok a pomenovaní je divnývh... Tesco Lamač je v katastri Karlovej Vsi ... a aj stanica Oščadnica je v katastri Čadce.
Reakcia na: Viko #234602:
Tie lnky by sa nesekali kvôli hraniciam krajov, ale kvôli zlepšeniu obsluhy a princípu IDS (na území BSK).
Reakcia na: Viko #234602:
To sú linky priame do Bratislavy s mizivou obsadenosťou. Lepšie je ich skrátiť po nejaký prestupný bod a nechať ich behať častejšie, ako menej často ich posielať do kolón pred Bratislavou. Takže týmto nie že kazíme, ale zlepšujeme obsluhu a ešt aj zrýchlujeme prepravu osôb. A vôbec nie v náhodne vybraných oblastiach. Na Žitnom ostrove by tieto liny zostali, lebo obsluhujú obce bez prístupu na železnicu. Treba si pozrieť ten návrh...
Reakcia na: Joyki #234601:
Len nech sa žiadne linky na hranici nesekajú - aspoň nie do doby, kým sú krajské hranice politická omaľovanka a nie vymedzenia prirodzených regiónov.
Linka sa predsa pri troche snahy dá rozúčtovať medzi dva kraje, nemusíme kvôli tomu kaziť obsluhu náhodne vybraným oblastiam...
Reakcia na: 810zssk #234599:
Uvažujú síce nad vlastným IDS s vlastným koordinátorom, ale PDO im odporúča sa pripojiť k BID, aj pod ich dispečerský aparát, aspoň teda v priľahlých okresoch, kde prevláda dochádzka do Bratislavy, čo vlastne rieši aj táto štúdia. Bolo by to jednoduchšie a rýchlejšie. Každopádne ich linky prichádzajúce do BSK bude treba riešiť aj z pohľadu financií bez ohľadu, či tam bude alebo nebude IDS, a to hlavne useknutím na hranici a následnými prekladmi CP na spoločných úsekoch, teda už na územi IDS BK.
Reakcia na: S499.1023 #234598:
Pri Žline je zase zastávka Brodno, ktorá je bližšie k Rudinke, a preto ju obyvatelia Rudinky využívajú, ale Brodňania chodia MHD Žilina.

Keď som sa na to pýtal, dostalo sa mi vysvetlenia, že je to preto, lebo zastávka je v katastri Brodna.
Reakcia na: Joyki #234573:
Vzhľadom na to, že TTSK momentálne uvažuje s vlastným IDS, tak by som sa veľmi nezaoberal predstavami BIDky pre TTSK.

Ale budem rád keď sa prezentovanými princípmi začne riadiť aspoň na území BSK, lebo napr. v tendri na prímestskú dopravu majú zachovaný systém kedy prípoj k vlaku vychádza z Bratislavy, takže síce neuviaznem v zápche, ale namiesto toho uviaznem v Malackách na stanici, čakajúc kým sa tam došuchtá 40 minút zmeškaný autobus z Bratislavy (čo prináša otázku prečo neísť tým autobusom už z BA, keď som vlastne žiaden čas vlakom neušetril).

Plány na zväčšenie zón sú skvelá správa, snáď to prejde.
Reakcia na: Valec #234583:
Tam je to s tou železnicou a názvami vôbec také pozoruhodné - žst. Smolenice leží skôr v Trstíne, alebo aspoň pri Trstíne, než v Smoleniciach ale volá sa Smolenice, lebo vlečky zo stanice smerovali do Smoleníc, zast. Buková s frekvenciou 0 ľudí denne v zime a 10 hubárov denne, keď je pekne, existuje viac-menej len preto, že tam bola výhybňa...
Reakcia na: Voz 1829 #234596:
Ok, vďaka za info. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.