Reakcia na: Ike #233324:
To bola "rečnícka" otázka, ktorou som chcel toho, komu patrila odpoveď navodiť k tejto odpovedi. IČV reálne fakt zaujíma len šotoušstvo a podnik interne. ľudia sa stále riadia časom odchodov, resp časom, kedy a kde sa daná situácia stala = SL doteraz nemalo ičv a bezproblémov, dpb malo ičv, a mimo šotoušov v sťažnostiach zbytok aj tak identifikoval maximálne spoj.... Iba raz, som do skupiny (automaticky, neuvedomujúc si neznalosť ľudí) revízori v BA dal údaj "3ja, Malá scéna smer MSNP, 70/3, 1844"..... Musel som to následne zmazať keď sa zbehla diskusia 
Valec
- 5 autobusov autoškoly,
- 2 trolejbusy autoškoly
- 2 servisné LIAZky
Naproti tomu existuje X technologických vozidiel, ktoré majú čísla z inej rady (dispečerské, trolejové bežky), nemajú žiadne čísla (traťovácka Karosa, pluh, zametacie, dodávky na vysypanej košov), alebo im zostali pôvodné čísla (zimná hotovosť, Soka údržby električiek).
IČV slúžia okrem internej evidencie aj na dispečerské riadenie a žiadne z týchto vozidiel centrálny dispečing sledovať nebude, takže či im čísla zostanú, alebo sa zmenia ( už cez víkend som písal, že rada 1xxx bude pre minibus a špeciálne vozidlá) je pre potreby IDS BK úplne jedno.
Mimochodom, návrh tohto číslovania DPB videl a odsúhlasil ho, následkom čoho vznikol aj nový systém číslovania v ktorom sú už zaradené MANy a berlínske Solarisy.