https://bratislava.sk/sk/uradna-tabula/zaznam?NoticeboardId=MAG00B0HC8OE%230&RecordId=2515
Preto bolo navrhnuté aj skrátenie linky len so zabezpečením prepojenia s obchodným centrom VIVO s celotýždenným 15 minútovým intervalom, pričom by obsluhu Polikliniky Tehelná a Trnavského mýta prevzala linka č. 151 s celotýždenným 30 minútovým intervalom. Skrátením linky č. 51 by sa zvýšila jej spoľahlivosť a predĺžením linky č. 151 okolo Polikliniky Tehelná na Trnavské mýto a zvýšením frekvencie jej prevádzky by sa pomohlo aj obyvateľom nových obytných domov v lokalite Briežky.
Preto bolo navrhnuté aj skrátenie linky len so zabezpečením prepojenia s obchodným centrom VIVO s celotýždenným 15 minútovým intervalom, pričom by obsluhu Polikliniky Tehelná a Trnavského mýta prevzala linka č. 151 s celotýždenným 30 minútovým intervalom. Skrátením linky č. 51 by sa zvýšila jej spoľahlivosť a predĺžením linky č. 151 okolo Polikliniky Tehelná na Trnavské mýto a zvýšením frekvencie jej prevádzky by sa pomohlo aj obyvateľom nových obytných domov v lokalite Briežky.
Viko
Na otázku čo bolo pred EČ, tak napríklad sťažnosti podľa čísla vodiča, keďže lístok ľuďom zostal v ruke. Ale keďže evidenčné lístky sa (rozumne) rušia, pokladám za vhodné mať náhradu.
Jednak, čím zložitejší údaj si má cestujúci kvôli sťažnosti pamätať, tým väčšia chybovosť. Druhá vec, aký zmysel má vytvárať bordel, kedy jedna červená NB18 bude mať EČ a na druhej ho budeš hľadať márne, lebo nemá palice... Veď sám vravíš, že ľudia nie sú pozorní k tomu, čo im prichádza.