Zdravím,
Chcel by som sa spýtať, či existuje niekde archív starých cestovných poriadkov, ktoré boli publikované na tejto stránke okolo roku 2005? Viem, že v galérii sa nachádzajú niektoré staré cestovné poriadky, ale napríklad linka 17 tam nieje vôbec.
Diky
Chcel by som sa spýtať, či existuje niekde archív starých cestovných poriadkov, ktoré boli publikované na tejto stránke okolo roku 2005? Viem, že v galérii sa nachádzajú niektoré staré cestovné poriadky, ale napríklad linka 17 tam nieje vôbec.
Diky

fanatikmhd
V časoch plne vysokopodlažných vozidiel sme jasne chceli vždy odlíšiť nízkopodlažné vozidlo aby bolo jasné že také ide (resp že sa garantuje, najmä pre imobilných cestujúcich). Lenže, doba pokročila, a nízkoplechy sú bežnou vecou, a práve vysoké podlahy začínajú byť raritou. Napr. u trolejbusov to jedno poradie ktoré nie je garantované na 203, u autobusov len sem tam výskyt Karôs (ktorým bude už koniec definitívne) a vlastne ostanú už len električky. Nemalo by sa už pomaličky prechádzať do stavu miesto kreslenia tisícky vozíčkov k času odchodu práve vyznačovanie v štýle "všetko NP je normálne" a teda len vyznačiť tých pár NEnízkopodlažných resp negarantovaných poradí? Všeho všudy, v roku 2022 predpokladám že budú v BA len posledné T3/T6 a prípadne K2S ako vysokopodlažné vozidlá, čiže veľmi malá menšina (už dnes je NP 671/824 čiže 81,4%)....
A vo svete je to veľmi podobné, mnoho miest už iné ako nízkopodlažné vozidlá nepozná...
V prímestskej doprave tiež začínajú útočiť keď už nie LF, aspoň LE vozidlá v dostatočnom počte na to, aby sa aspoň LE stal normálnou vecou a vozidlo so schodmi niečím, čo treba vyznačiť....
Jasné že povedať ok, zajtra to budeme vnímať inak je blbosť, ale tiež nedávame dnes na čelo vozidla tabuľu S, že vozidlo je so samooblužným systémom, teda nemá sprievodcu... Je to normálne, a skôr ak by náhodou nejaký sprievodca existoval, bolo by dnes už vyznačené práve to že voz má sprievodcu.