Reakcia na: 810zssk #232920:
Ešte jeden príspevok, aby som to dal na pravú mieru. Nejde o mňa a ani trošku to neberiem ako osobný útok alebo urážku. Ja som tomuto projektu venoval naozaj zanedbateľný čas a to tam rátam aj povozenie sa a otestovanie hlásenia v teréne. V podstate mi to môže byť jedno.Ide mi skôr o to, že na hlásení pracovali v posledný pracovný deň pred Vianocami viacerí ľudia, ktorí v DPB už pracujú nejaký čas a hoci mohli použiť výhorovky o predvianočnom čase, #nikdysatonerobilo, #cestujucibytonepochopili a pod., v plnom nasadení bez jedného zádrhelu sa to za 6 hodín stihlo dokončiť počnúc zadaním úlohy, cez oslovenie rozprávačky (a jej ochotu), po nahranie do vozidiel. S dobrým vedomím a svedomím a samozrejme s predsvedčením, že to v tejto forme nebude najprofesionálnejšie, ale zároveň s ideou, že lepšie nejaké hlásenie, ako žiadne, najmä ak ide o miesto, kde naozaj môže dôjsť k prevezeniu cestujúcich na zastávku, z ktorej nejde prestup. Chybou bolo, že sa na to nemyslelo skôr, ale obávam sa, že prevedenie by aj tak nebolo dokonalejšie.
Na druhej strane misky váh sú ale (opakujúce sa) argumenty typu #zasetodoku****i, #lemrylenivé, #vyloženénohynaolejkárskej od človeka, ktorý je tak trochu aj insider (vieš, že sa stačí ozvať bežným komunikačným kanálom predtým, ako založíš v diskusii oheň), pričom ich nepovažujem za úplne primerané. To je všetko. Preto som sa ozval.
CePo
Nevyhodou by bolo zobrazovanie cestakov na inych weboch (asi aj DPB web), kde by sa ta ista zastavka pravdepodobne objavila 2x pod sebou, raz bez odchodov a raz s odchodmi.
Ak by to slo, podobne by sa dali vyriesit zastavky urcene len na nastup a na vystup pre L801.