prikladám ďalší postreh na zamyslenie.
Kollárovo námestie smer Hodžovo, trolejbusy sa musia zaradiť do stredného pruhu a v zákrute na Hodžovo musia ísť do ľavého jazndého pruhu kvôli vedeniu, aby im nespadli palice.
Pritom tam dlhodobo existuje pruh smer námestie Slobody, kde je umožnené ísť vľavo pre BUS (MHD ). Prečo sa nevie prerobiť vedenie tak, aby ho mohli využívať aj trolejbusy, ktoré by sa súčasne zaradili do BUS pruhu a mohli pokračovať v ňom až na Hodžovo ?
Jediný konflikt tam môže nastať na zastávke autobusovej zastávke 39, ale tá pravdepodobnosť je tam veľmi malá. Parkovanie pred hotelom TATRA sa dostalo do veľmi dobrého režimu a ani taxíky a ani autobusy tam nezastavujú.
Kollárovo námestie smer Hodžovo, trolejbusy sa musia zaradiť do stredného pruhu a v zákrute na Hodžovo musia ísť do ľavého jazndého pruhu kvôli vedeniu, aby im nespadli palice.
Pritom tam dlhodobo existuje pruh smer námestie Slobody, kde je umožnené ísť vľavo pre BUS (MHD ). Prečo sa nevie prerobiť vedenie tak, aby ho mohli využívať aj trolejbusy, ktoré by sa súčasne zaradili do BUS pruhu a mohli pokračovať v ňom až na Hodžovo ?
Jediný konflikt tam môže nastať na zastávke autobusovej zastávke 39, ale tá pravdepodobnosť je tam veľmi malá. Parkovanie pred hotelom TATRA sa dostalo do veľmi dobrého režimu a ani taxíky a ani autobusy tam nezastavujú.
MatejBA
Odchod Z
Prichod Do
Cesta Cez
Co si myslim, ze nie je uplne zly napad, kedze planovac cesty napriklad nemusi brat do uvahy zdrzania na trase pre napriklad zuzenie cesty a takto si moze clovek "vynutit" alternativnu trasu