Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #232276:
Treba povedať, že bezvýznamná ulička začínajúca niekde za pasážou Domu služieb nie je úplne spoľahlivý orientačný bod. Ale to prevedenie zlepšenia vnímam ako typické Verschlimmbesserung. Vidím problém v šírke tých pojmov - počujúc Kútiky si predstavím skôr centrálnu oblasť okolo MiÚ než úplný okraj sídliska. Ale aspoň je to zaužívaný názov... Lebo môžem len byť ignorant, ale používa niekto reálne pojem Záluhy?
Reakcia na: MatejBA #232275:
Kým v prípade Karlovej Vsi sa názov spresňuje z názvu mestskej časti na názov lokality (štvrte?) (Kútiky); v prípade Damborského sa názov zovšeobecňuje a "znepresňuje" 😈 🤑
(Osobne, názov štvrte ako "Kútiky, Záluhy," ...chápem ako pomenovanie stanice metra, príp. rýchlodráhy, kde je iba jedna v rámci štvrte a aj východ zo stanice má na rôzne ulice, takže to je vhodné pomenovanie. Ale zastávku obslužnej povrchovej MHD by som primárne pomenuvával podľa ulice, alebo najbližšieho významného objektu,
https://bratislava.sme.sk/c/22263897/trat-v-useku-molecova-obratisko-karlova-ves-je-hotova-spustili-testy.html

"Magistrát minulý týždeň pre TASR potvrdil, že to nebude ani k tomuto dátumu, a že sa očakáva termín dokončenia prác v rámci prvej etapy modernizácie trate do 20. novembra."

A to ani zastavky ci prejazdy nie su este hotove 😂

"Zastávka Damborského bude zároveň premenovaná na Záluhy a vznikne tam prestupný terminál medzi autobusovou a električkovou dopravou."

Eh, naco menia nazov? Nie je Damborskeho dostatocne pouzivane a vhodne?
Reakcia na: mku81 #232273:
Ne, takto nechcem ovplyvnovat anketu... mozno 😃
Reakcia na: MatejBA #232271:
vymaz cookies a hlasuj znova... da sa to takto robit donekonecna 😃
Reakcia na: MatejBA #232270:
Akože budú testovať nové modely električiek najprv v Bratislave?
Inak deje sa nieco s anketou? Hlasoval som v nej a nezaratalo moj hlas (konspiracne ked som hlasoval, ze pouzivam viac auto 😃)
Reakcia na: gejza #232269:
A co ty vies, mozno DPMB ide konkurovat DPB v Bratislave 😂
Reakcia na: Valec #232266:
https://www.yit.sk/o-yit/manazment

... ak má 65, tak to dobre maskuje .... hádal by som jej max 55 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Reakcia na: Valec #232267:
Vsak jednoducho - 2xK2S 😂
Reakcia na: S499.1023 #232262:
V Brne dokázali otočiť výzbroj tak, aby im pražské T6 fungovali. Ale však kľudne napíš, ako by si si ty predstavoval posilnenie kapacity bez nákupu nových vozidiel (keď už poprieš aj to, čo si napísal pred pár mesiacmi).
Reakcia na: N/A #232265:
Možno má Silvinka 65 rokov a preto má v pamäti vžitú skratku DPMB.
Reakcia na: N/A #232264:
Páči sa mi, ako aj v roku 2019 ešte niektorí autíčkari, ako v danom článku Silvinka Ferancová tvrdí, že v Bratislave je DPMB.

„Spolu s DPMB pripravujeme projekt predĺženia linky MHD č. 66...“
Niekto má Catov pekne v zuboch. Okrem nálepiek sa údajne objavili aj listy, ktoré chodia v ich mene bratislavským podnikom. V nich upratovacia firma žiada, aby krčmy platili za znečistenie vozidiel spôsobené ich podguráženými návštevníkmi.
Reakcia na: Valec #232257:
Dajú ale nevhodné pre Bratislavu (2,2 m šírka). Ostravské T6 sú s BA nekompatibilné (- pól v troleji) a navyše už predsa len príliš veľké vykopávky.
Reakcia na: Mike #232254:
Hej, pred desiatimi rokmi. Dnes už také nechcú ani v Rumunsku.
Reakcia na: Valec #232246:
Neviem aký máš na to zdroj. No ak chvíľu pozoruješ stav na križovatke Pečna tak okrem špičiek smer Sitina - Prístavný most ide hlavne náklad.
Reakcia na: Valec #232258:
No veď to tvrdím, že naše vozy sa na úzkom rozchode neuplatnia a na širokom okrem Ukrajiny tiež veľmi nie. Jasné, že kačice by na e-7 stačili, ak by zostal interval 4 min., ale to pochybujem, že bude... Problém je nezastrešenie Jurajovho dvora. Sľubuje sa to, ale kedy to konečne bude ???
Reakcia na: Mhr1 #232256:
Ak sa vráti dvojlinkový variant, tak tie počty treba nanovo prepočítať... ak by na L7 ale ostal 4 min. interval, tak tam budú stačiť K2S aj ráno. Na L6 v súvislosti so zrušením L133 stačiť skôr nebudú a do Petržalky už vôbec nie.

Ide mi o to, že vo vozovniach nie je miesto nazvyš na to, aby sa pod strechou skladovalo niečo, čo nepotrebujem. A zas ľudí v električkách je veľa (a pomaly pribúdajú) na to, aby sme ich vozili v kapacitne nedostatočných K2Skách.

"aj krajiny chudobnejšie od nás už nebudú ochotné brať vysokopodlažné vozy"
A preto sa o také vozy tie chudobnejšie krajiny stále bijú. Na UA je jediný problém, že vysokými clami a rôznymi obmedzeniami sa snažia minimalizovať nákup second-handov. A teraz to vďaka rôznym pôžičkám a grantom ani nie je potrebné.

"AZ Lokomat príliš špekuloval" - a to je len a len jeho chyba.

"naše 2,5 metra široké električky majú len veľmi limitované uplatnenie" - o čo ho majú limitovanejšie, než rovnako široké električky z Prahy alebo Košíc? Ani jedno z miest, kde sa jazdí na 1000 mm vozy z ex-CS nekupovalo - Lvov nakupuje KT4 z Berlína, Vinica má takmer celý park z Zurichu a Žitomyr (uvažujúci nad zrušením jedinej linky) má dosť KT4.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.