Reakcia na: S499.1023 #232252:
Ale zasa kvantum Duevagov sa odpredávalo napr. do Rumunska, Sofie, či dokonca do tureckej Konye a odtial ako "third hand" do Sarajeva, ex nemecké KT4D jazdia v x ukrajinskych a ruských mestách. Viedenské E-čka išli ako secondhand tiež do Rumunska, či Krakova (aj keď tam ich prerobili na nepoznanie), švajčiarske karpfeny a Mirage do Vinice, ...
MatejBA
V Bratislave zije skoro 1/10 ludi na 1/133 plochy krajiny a dalsia skoro 1/10 cestuje do prace alebo tranzituje denne cez Bratislavu. A pokial sa nepostavia zeleznice, nezlepsi preplnena vlakova doprava alebo nezozenie dostatok vodicov pre autobusy a neurobia bus pruhy, tak jedina alternativa, ako zachranit mesto od totalneho kolapsu dopravy (zvlast, ak sa zacne v centre s obmedzovanim aut, kde mas 2 tepny (Sancova a Dostojevskeho)) je obchvat a odklonenie co najviac aut mimo sirsie centrum.