Reakcia na: DRRD #232180:
Vďaka za vysvetlenie. Konečne sa uskutočnilo to, čo som už dávno pokladal za logické. Odstaviť na Juráku prebytočné K2 a v Krasňanoch prevádzkovať T3P. Aj po skončení budúcoročných výluk mi pripadá logické odstaviť niekoľko prebytočných K2 s najvyšším kilometrickým priebehom (6-10 ks?), ale v Krasňanoch a pod strechou, aby sa nezničili. A využili by sa po otvorení Petržalky, ak sa dovtedy nenakúpia nové vozy.
Minko
Zároveň by to konečne odstránilo tieto vraky z ciest alebo viedlo k ich úpravam k zvýšeniu bezpečnosti cestujúcich.
Skôr ma napadla otázka, či by došlo až k takým deformitám autobusu, ak by tam bolo niečo "moderné" predsa len od čias týchto Karos išiel vývoj dopredu vo všetkom a to dosť výrazne