Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #231949:
Ja som bol v tom, že v takomto prípade si kúpim lístok na 5 zón, zaplatím za 2 zóny a lístok platí 90 min.🙂
Reakcia na: johnnyjanko #231947:
1. Ak mas na karte PCL, vydaj eCL by nemal byt mozny. Aj ked este nedavno bol, ale to vraj bola chyba.
2. Ak si kupis listok na 2 zony v zone 100, tak ti do Zohora neplati. Zonova platnost sa neposuva. Akokolvek bizarne to je, kombinovanie PCL a CL1C v IDS BK nie je prakticky nijak pokryte.

Riesenim je odbavit sa v tarife ZSSK dokupenim listka Devinske jazero - Zohor.
Reakcia na: kati #231945:
Ak takýto prípad nastane tak:
1. ak sa dá, odfoťte CP.
2. napíšte na DPB.
3. uveďte o ktorú zastávku a ktoré odchody ide (predpokladám, že Dudvážska).
Zdravím, mám otázku na expertov na tarifu IDS BK. Príklad: mám PCL na zóny 100+101 a chcem cestovať vlakom z hl.st. do Zohoru, takže si potrebujem dokúpiť lístok na dve zóny a 15 min. Vlak vyráža 8:16. Dajme tomu, že prídem na nástupište o 8:05, ale keďže si chcem pohodlne sadnúť, tak si hneď zakúpim lístok v označovači na nástupišti a sadnem si do pristaveného vlaku. Lenže ten ešte strávi pár minút navyše čakaním na ktoviečo a kým vyrazí, lístok takmer vypršal. Ak by sprievodca ku mne prišiel až niekde za DNV, lístok bude už dávno vypršaný. Čo s tým?

Uvidí sprievodca vo vlaku ten lístok na mojej karte, aj keď už bude po platnosti? Počíta tarifa IDS BK s niečím takým, že ja vlastne potrebujem lístok s "odloženým štartom platnosti", až na záver svojej cesty vlakom? Snáď každý, kto tento systém vymýšľal, chápe, že nemôžem vystúpiť na Devínskom Jazere a urýchlene si kupovať lístok v tamojšom označovači... Alebo nič také neexistuje a ja si musím buď vopred kúpiť lístok s dlhšou platnosťou, alebo lístok ZSSK, alebo v opačnom prípade riskovať, že si budem musieť kúpiť od sprievodcu druhý lístok s prirážkou?

Ďakujem za rady!
Prečo nesedí nový grafikon platný od 1.10.2019 linky č.75 uverejnený tu, s výveskou na zástavke(tiež platný od 1.10)? Pracovník za toto zodpovedný HANBA!!! A potom, že cestuj autobusom a auto nechaj doma... napr. ráno z Dolných honov ide o 7 hod a potom až 7,20 a tu uvádza aj o 7,12 -no ten vôbec nechodí!
Reakcia na: ivanbuto #231943:
Dik za info 🙂 .
Reakcia na: Petto #231910:
Výjazdy budú cez Habánsky mlyn, v opačnom smere pravé odbočenie z Mlynskej doliny do Valašskej. T. j. trať cez Habánsky mlyn bude jednosmerná. Zatiaľ sa s tým uvažuje takto.
Reakcia na: Ike #231941:
Stavom tých stĺpov by som si nebol dvakrát istý...
A ak ideme podľa stožiarov, tak sú aj Pri Suchom mlyne medzi Brnianskou a Limbovou, tam ideme drôtovať tiež 😂 ?
Reakcia na: S499.1023 #231940:
Tam je to celé zle. O chodcoch ani nehovorím.

Ale ten nápad cez Habánsky mlyn (severnú časť), nie je zlý. Trakčné stožiare a zastávkové niky na Dubovej tam ešte stále sú 😂 Spolu s bratislavským unikátom - chodníkom oparkovaným z oboch strán.
Reakcia na: Ike #231937:
Už v časoch, keď som jazdil, keď bola síce výrazne menšia premávka ale tiež nebola Sitina a všetok tranzit sa rútil Mlynskou Dolinou a na križovatke nebola žiadna signalizácia, som nenávidel linku 211 práve kvôli tomuto odbočovaniu. Bol tam parovod tzv. bratislavského typu s gotickými svorkami, umožňujúci jazdu tak 5 km/h a vopchaj sa v takejto rýchlosti medzi rozbehnutých kingoftheroadov.
Osobne by som odbočovanie z Mlynskej do Valašskej zrušil úplne, trolejbusy by išli od Patrónky po Brnianskej a pred Patrónskym pivovarom by odbočili na Gaštanovovalašskú. Späť by išli ako dnes.
A spojku cez Habánsky mlyn by som nerobil, kým by nebola Mlynksá Dolina zásadne dopravne ukľudnenejšia, otočenie vozidla pri exVN nie je takmer žiadna zachádzka.
Reakcia na: 810zssk #231938:
Áno, ten oficiálny podklad som myslel na lístkoch zo starších strojčekov (nie je to vodotlač).
Reakcia na: Peon #231932:
Pokial viem, SL listky z busov ziadne ochranne prvky nemaju. Urcite nie vodotlac. Ale tie stare su aspon vydavane na nejakom oficialnom podklade.

Divim sa ze partneri v IDS toleruju toto co teraz SL vydava. Lebo hentaky listok si pri troche snahy ktokolvek vyrobi aj doma a moze cestovat za cenu papiera.
Reakcia na: TomJ #231934:
Musel by si komplet prerobiť križovatku. Jednak je tam dnes neobíditeľný ostrovček a chýba v tomto smere signalizácia. Nehovorím, že by sa to nedalo schovať pod projekt, ale vytvoril by si ďalšiu fázu v signálnom pláne a obávam sa, či vzhľadom na priepustnosť tej nešťastnej križovatky, by to neznamenalo posun k horšiemu.

Situáciu nekonfrontuj s Google StreetView ale so snímkom:
https://goo.gl/maps/i5sKqu5mvVUiXmuK6

A neviem, či sa plánuje 204 spájať cez Hroboňku alebo cez Kramáre. Oba varianty majú svoje pre a proti, no cez Hroboňku mi to príde nevhodnejšie (výhoda je len v kratšom jazdnom čase, prejazde ulicami bez kongescií a skoré zaradenie do BUS pruhu už na Brnianskej - tieto výhody platia len v špičke)

Reakcia na: Joyki #231935:
Na tých nových tak dlho? Ak ale práve fungujú správne, tak to vydanie lístka vyzerá byť práveže kratšie v porovnaní s tými starými.
Reakcia na: Peon #231932:
Čo tam po čitateľnosti, keď mi trvá prečítať kartu a vytlačiť lístok 15 až 30 sekúnd. Alebo dve minúty... aj to som zažil
Reakcia na: Kotlár #231933:
A je problém dorobiť výhybku, aby sa dalo odbočiť z Valašskej doľava smer ZOO? Podľa mňa jednoduchšie ako stavať trať o ulicu ďalej.
Reakcia na: Petto #231910:
Nebolo by raz pre zmenu fajn spraviť niečo ucelené, aby sme nemuseli tak ako teraz byť svedkami ako sa normálna trať rozdelila na 3 časti v 15-17? ročnom horizonte? S pohľadom načo sa čudujem že sme vymenili konské povozy keď nás vedeli presunúť z bodu A do bodu B. Ako sa dostane voz z Valašskej smerom k ZOO? Buď batéria alebo zachádzka cez Vojenskú nemocnicu a pri tom sa jedná o necelých 400m jednostopej trate aj keď netrúfam si odhadnúť stav trakčných stožiarov + 2 výhybky a 2 kríženia.
Reakcia na: N/A #231930:
No ale tie nové strojčeky používajú mäkší papier, písmo je ťažšie čitateľné (tuším aj menšie). Naopak, lístky zo starších strojčekov sa mi zdajú byť vizuálne príťažlivejšie a ťažšie falšovateľné [majú akoby vodotlač či ako to nazvať]. Škoda, že nemám momentálne na naskenovanie nejaké na porovnanie.
Na Facebook stránkach Slováci v Kittsee / Slováci v Hainburgu sa šíri informácia, že od novembra alebo decembra tohto roka (najpravdepodobnejšie vraj od polovice decembra) bude namiesto DPB jazdiť do Hainburgu Slovak Lines. Ešte sa čaká na povolenia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.