Reakcia na: zakaznik #231271:
(ironia ZAP) Nerozumies tomu. Treba do beusu angazovat Vila Rozborila, ktory bude ludom plnit na zastavkach zelania (ironia VYP)
). A ze napriklad prestane sirit do eteru vtipy o tom, ako sa kazdy tyzden cisti klimatizacia a podobne.
Marketingovo to možno takto funguje...
Mne to vyznieva, akoby zmena sloganu bola nespochybniteľnou dogmou zaručujúcou pozitívne zmeny a ich realizáciu.
zakaznik
Alebo nastavíš dlhodobý systém ako systematicky viesť vodičov k plynulejšej jazde, lepšiemu zastavovaniu a pod.
Ak by niekto sľúbil, že za rok "zlepší MHD" a bude hotovo, tak by som sa obával, že zvolil ten prvý prístup.
Ale možno je to len o tom, že na marketingovom oddelení ešte nevedia, že zlepšovanie firemných procesov je nekonečný proces.
Posledné, čo DPB potrebuje, je budovať u ľudí pocit, že zmeny v MHD majú byť "customer-driven".