Reakcia na: zakaznik #231265:
Nepoznám úspešnú firmu, ktora by nezbierala feedback od svojich zákazníkov alebo sa ním nezaoberala. Je úplne v poriadku to robiť a v niektorých lokálnych prípadoch vedia cestujúci upozorniť na skutočné problémy, ktoré organizátorom dopravy unikajú, lebo sú to detaily, ktoré ale ide ľahko zlepšiť.Problém je, že v doprave tie podnety budú tak z 90-95 percent balast a len malý podiel budú reálne opodstatnené veci. Ale ak je tam niekto komu sa v tom bude chcieť hrabať, tak prosím, je super že to robia. A zrovna Martin dokáže aj "nie" odkomunikovať celkom dobre, to je skill ktorý DPB a verejnej správe všeobecne chýba.
dupe
Pokracujuci trend zastavovat co najdalej od obrubnika v praxi. Cumel som ako blazon ked zastal vodic meter od obrubniku ked soferoval nemenovany autobus s hviezdou pod celnym sklom, na Dvoroch na prvom poradi linky smerujucej do Dubravky (ktora nekonci cislicou 4), na spoji po rannej spicke.
To ako ludia trepali kufre dole na vozovku a potom spat na chodnik patri ku koloritu, ale to ze na vystupovanie s kocikom potrebovala mamicka pomoc od dvoch dalsich ludi je uz proste moc.
Toto je zlepsenie, ktore nikoho nic nestoji. Vodic autobusu, ked pristavi pomaly a az k obrubniku, dokonca usetri mnozstvo casu tym ze prebehne rychla vymena cestujucich a nemusi na zastavke cakat tristvrte minuty.