Boli. Ak nejakým spôsobom zariadiš, aby sa tam dodržiavalo 50 km/h, tak nemám nič proti tomu, aby boli neriadené aj naďalej. Lebo keď sa tam nachádzam, čo síce nie je často ale predsa len pravidelne, tak som na Saratovskej s mojimi 53 km/h GPS scirocco - ďaleko najpomalší.
Prečo sa lvastne na Slovensku skoro vôbec nepoužíva úsekové meranie spolu s automatickým uplatňovaním objektívnej zodpovednosti?
Áno, je to koordinované s Patrónkou, riadenie je v semidynamike, vedľajšie fázy majú špecifický čas v rámci cyklu, keď môžu byť zaradené, a poradie je tiež fixné.
Fáza s ľavými odbočeniami má minimálnu aj maximálnu dĺžku, nemalo by z nej byť ukrojené, závisí od počtu vozidiel odbočujúcich z Mlynskej doliny do Kauflandu.
Možno keď sa do radiča doplní preferencia pre MHD na báze GPS, môže to byť ešte trochu flexibilnejšie, ale nateraz to funguje celkom dobre, najmä oproti tomu, čo tam bolo predtým, keď mala fáza z Kauflandu zelenú aj 20 s bez ohľadu na počet vozidiel.
Tak ono to vypada inak, ked sa toho chyti nadsenec do dopravy ako ked sa toho chyti brigadnik, co nevie napisat prispevok na FB ani 7 hodin po mimoriadnej udalosti
Inak moje vedomosti v programovaní semaforov sú ako moje Lamborghini. Nemám Lamborghini. Ale každopádne som to dnes bol pozorovať a mám pocit, že celý signálny plán je koordinovaný s Patrónkou a preto trvá vždy rovnako dlho. Pri chodcoch sa naozaj predlžuje fáza odbočovania z Kauflandu, no zdalo sa mi, že ukrojilo z predchádzajúcej fázy ľavých odbočení. To by zároveň vysvetlovalo relatívne dlhý čas pred, ktorého uplynutím musím ako chodec stlačiť dopyt. Je to +- tak?
medzi OD saratov, Drobného a pri Švatnerovej...
proste aj tak málokto stláča dopyt a majú skôr pevnú fázu... ak sa mi zdá
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek