Tak ono to vypada inak, ked sa toho chyti nadsenec do dopravy ako ked sa toho chyti brigadnik, co nevie napisat prispevok na FB ani 7 hodin po mimoriadnej udalosti
Inak moje vedomosti v programovaní semaforov sú ako moje Lamborghini. Nemám Lamborghini. Ale každopádne som to dnes bol pozorovať a mám pocit, že celý signálny plán je koordinovaný s Patrónkou a preto trvá vždy rovnako dlho. Pri chodcoch sa naozaj predlžuje fáza odbočovania z Kauflandu, no zdalo sa mi, že ukrojilo z predchádzajúcej fázy ľavých odbočení. To by zároveň vysvetlovalo relatívne dlhý čas pred, ktorého uplynutím musím ako chodec stlačiť dopyt. Je to +- tak?
Dúbravské, podľa môjho názoru. Sú priechody, kde to potrebné je, ale nie som toho názoru, aby boli semafory úplne všade. A v Dúbravke nie je až taká premávka.
Netuším, čo je konštrukčné ovládanie brzdy ale napríklad fakt, že brzdový pedál nekladie odpor primeraný brzdovému účinku ale konštantný je pomerne veľký problém.
A zastaviť s vlakom na meter presne je na začiatočníky pekný výsledok, pokiaľ sa vojdeš do metra PRED návestidlo - na železnici totiž platí, že červená JE múr.
A k "rodeným vodičom" mám istú prirodzenú nedôveru.
Radšej nech tam vetrá (ak príde o niečo skôr), ako by mal na posledných zastávkach nabrať meškanie 2-3 min. Napríklad z dôvodu naplánovaných prestupov na iné linky ako napr. 23, 123/36 či 26.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
A zastaviť s vlakom na meter presne je na začiatočníky pekný výsledok, pokiaľ sa vojdeš do metra PRED návestidlo - na železnici totiž platí, že červená JE múr.
A k "rodeným vodičom" mám istú prirodzenú nedôveru.