Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neviem ako dlho, ale zdá sa, že televízory v podchode na Trnavskom mýte sú už napojené na zastávkovú tabulu a ukazujú reálne odchody.
Podarilo sa mi odfotiť unikátne zábery nového SORu NB 9 City!!!

Chcel som si odfotiť mega mláku na uhroveckej. Išiel tadiaľ autobus tak som si ho chcel odfotiť spolu s mlákou, ale omylom som si zapol panorámu a vzniklo z toho takéto Sci-Fi 😅
Reakcia na: david1 #230188:
A v čom to je podľa teba horšie od starých električiek?
Reakcia na: Valec #230186:
Hej, však tie dôvody prečo sa nemohlo keby sa mali dodržiavať tak by nebola prevádzkovaná zastávka ani na Kamennom nám. v smere do centra či na Račku. Do škodoviek sa dosť blbo nastupuje aj vystupuje starším ľuďom bez vyvíšenej hrany.
Vallo na Facebooku sľúbil pred zavedením parkovacej politiky prvé trochu konkrétnejšie opatrenia ohľadom MHD - 22km nových buspruhov, 8 expresných liniek MHD. Nevie niekto nejaké aspoň predbežné detaily - Kde, odkiaľ, kam?
K diskusii o 3. nástupišti na Hlavnej stanici. Normálne sa z neho odchádza aj s cestujucimi. Či je to 30T na linke 1, alebo 2*T6 na linke 2.
Reakcia na: Stefan #230184:
Áno, ale na preukázanie nároku na zľavu (t. j. nákup zľavnených cestovných lístkov, nie na bezplatné cestovanie) Vám stačí aj občiansky preukaz.

Viď tarifa DPMK:
https://www.dpmk.sk/prepravne-podmienky/tarifa-0
som 72 ročný dôchodca s trvalým pobytom v Bratislave, držiteľ Senior Pasu, cestujem do Košíc na návštevu, mám v Košiciach v mhd zľavu ?
Reakcia na: Public Transport #230182:
+ #230181

ďakujem 🙂 👍 👍
Reakcia na: JerryBA #230179:
K tej nehode skúšobných súprav R1 došlo na okruhu, alebo niekde v prevázke? Vygúglil by som to, ale dávať hľadať termín "nehoda R1" nie je dobrý nápad 😁
Reakcia na: akela #230177:
A hlavne proti zdravému rozumu.
Nechcem sa vracať k prevádzkovým problémom, ktoré sme tu už miliónkrát prediskutovali. Úplne stačí, že v dvadsiatom roku modernizácie koridorov, kedy sme sa nedostali ešte ani po Žilinu, niekoho napadne vyvolať potrebu masívne investovať miesto jednej stanice hneď do troch (hlst pre diaľku, Filiálka pre región, Vinohrady/Predmestie pre prestup)... Ak je aj zvyšok štúdie podobne "reálny", tak z nej budú mať akurát tak výplň šuflíkov 😕
Reakcia na: gejza #230161:

Tak nám Reming navrhuje vo variantoch 4.1 a 4.2 štúdie žel. uzla vybudovať novú Filiálku ako hlavovú stanicu. To kubáčkovci neprežijú, ich šéf niekedy v roku 2010 vydal zásadné zamietavé stanovisko k návrhu hlavovej stanice. Jedine ak vplyv MGR. ART Kompa dosiahne zmenu myslenia. Inak estakádne vedenie trate a umiestnenie stanice s niveletou cca 6 m nad terénom bude z najväčšou pravdepodobnosťou nerealizovateľné pre odpor obyvateľov a variant s niveletou 3 m pod terénom pre kolíziu s úrovňovými priecestiami Riazanská a Jarošova. A oba sú v rozpore s platným územným plánom.
Reakcia na: 8437 #230175:
Nádherné, ako si defekuješ do vstupného otvoru tráviacej sústavy.
Reakcia na: JamaVOku #230173:
To máš pravdu, ale všetko musí byť OK, hlavne okolky. A keď si pozrieš kríženia koľajníc, aj nové po výmene, tak uvidíš nádherné zárezy okolkov. Tie sú hlavne z 29T a 30T. Videl som na vlastné oči okolok, ktorý by mohol byť ozubeným kolesom a bolo to na 29T. Ak sú zuby ( čoby len jeden) na okolku, tak sa netreba čudovať, keď na tretej koľaji na Hl. stanici vyskočila náprava v druhej polovici oblúku. Z toho dôvodu mohli jazdiť len do polovice. Aby tam neboli zmätky, tak B7 bola pre všetky električky.
Reakcia na: S499.1023 #230172:
ak si niekde našiel, že som napísal, že navarením oblúka došlo k zväčšeniu polomeru tak klobúk dole.
Každá norma je v priebehu jej platnosti upravovaná. Nakoľko je obratisko - časť koľajisko jeden stavebný objekt - overiť si to môžeš na magistráte (vlastník obratiska, DPB správca), kde ti vedia ukázať projekt, držal som ho v rukách, tak by si vedel, že keď sa niečo spraví napríklad na prvej koľaji, musí sa posudzuje všetko, ak nemáš výnimku na čiastočnú rekonštrukciu. Keď sa v novembri 2014 kolaudovala rekonštrukcia Štefanovičová a obratisko Hlavná stanica, tak v kolaudačnom rozhodnutí je jasne napísané, že tretia koľaj sa môže používať ako manipulačná a nie ako prevádzková - vystupovanie a nastupovanie cestujúcich. Kolaudačné rozhodnutie vydal Bratislavský samosprávny kraj. Ďalej o pár bodov nižšie je napísané za akých podmienok je povolené nastupovanie a vystupovanie cestujúcich - za prítomnosti zodpovednej osoby. Múdre hlavy v DPB určili, že to bude na obratisku dispečer, alebo ním poverená osoba. Ďalej v dokumentácii k rekonštrukcii obratiska Hlavná stanica nájdeš aj protokol o tom, že stav tretej koľaje a aj polomer oblúka vyhovuje pre prevádzkované električky DPB. Ktoré to boli? T3, T6, K2. 30T bola sprevádzkovaná cca 04/2015. Prečo asi už nehodnotili či to vyhovuje aj 29T a 30T nechám na každého. Vedeli čo má prísť a aké parametre oblúkov potrebuje.
To, že 29T a 30T nezvládnu taký oblúk ako ich predchodcovia v Bratislave je ako dobre píšeš vecou objednávky zákazníka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.