Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #221911:
Ono vzniklo aj skor. Ale prave preto ze sa domrvovalo obstaravanie ( = este nic nebolo nakupene), sa malo pri opakovanom obstaravani prejst na sucasnu technologiu, nie historicku.
Reakcia na: ufo #221909:
Problem s akceptaciou BMK je zmluvny, nie technicky.
Reakcia na: Ámos #221911:
A nie je to skôr preto lebo EMtest/TransData? TfL spúšťal platbu bezkontaktnými platobnými kartami pred tromi rokmi.
Reakcia na: 810zssk #221908:
Lebo je to riesenie, ktore vzniklo pred 4 rokmi, akurat magistrat domrvil obstaravanie a tolko to trvalo.
Reakcia na: ufo #221909:
Zrejme ten text vznikol, ešte keď neexistoval predaj v označovačoch a nikomu odvtedy nenapadlo zmeniť ho.
Reakcia na: 810zssk #221908:
Prečo sa potom s BMK nedajú kupovať jednorázové lístky vo vozidle.
Pritom v popise BMK sa píše:
"bezkontaktná čipová karta (BČK tzv. električenka) platná v MHD Bratislava umožňuje zapisovať zakúpené predplatné cestovné lístky s bonusom vo výške 10 % z platných cien na čip karty a plne nahradzuje BČK vydávanú DPB, a.s.; "
Reakcia na: Ámos #221905:
Tak sucasne oznacovace by hardwarovo mali byt schopne citat platobne karty, kedze vedia citat BMK.

DPB pokial viem s platbou kartou vyhladovo uvazuje (len je teda otazne preco lial peniaze do sucasneho riesenia).
Keď už je takáto téma, mňa by zaujímalo, čo v prípade, keď označovač vytlačí na lístok nezmyselné čísla a hviezdičky.
Reakcia na: Ike #221899:
Tesne pred kúpou lístka si mohol skúsiť obetovať papierovú vreckovku na vysušenie priestoru výdajného okienka automatu.

Vo vozidle pri označovaní si mohol skúsiť podložiť pod ten mokrý lístok starý už označený lístok. Som prekvapený, že sa ti v označovači alebo pri dotyku neroztrhol.

Zaujímavé otázky si napísal. Ja žiaľ na ne nepoznán odpoveď. Obávam sa, že je to neriešiteľná situácia.
Reakcia na: S499.1023 #221904:
Tak je rozhodne skoda, ze sucasny nakup busov, sa nevyuzil na nakup 400 oznacovacov s moznostou kupi listkov cez paypass, ktore by sa potom rozhodili do vozidiel a casom by sa prikupovali dalsie..
Reakcia na: Ámos #221903:
V Prahe mám kartičku, zvanú električenka, keďže tu žijem. Do Ostravy chodím občas ale dosť často, takže platba kartou s optimalizátorom cestovného sa mi hodí. Do Bratislavy chodím tiež občas a keďže podobná možnosť tu nie je a dedikovanú kartičku si kupovať nebudem, ostávam na papierových lístkoch.
Reakcia na: S499.1023 #221902:
A je ti to na co, ked zijes v Prahe?
Reakcia na: Ámos #221901:
A si predstav, že v Ostrave si ani nemusím kupovať žiadnu kartičku, stačí mi jedna z tých, čo už v peňaženke mám (a dalších 99,9% ľudí tiež).
Reakcia na: Ike #221899:
Kupit si uz tu karticku a s**ť na papierove listky.
Neviem si tuto zmenu vynachvalit.
Reakcia na: Ike #221899:
Peonistická odpoveď: Prvý lístok si mal využiť na vysušenie výdajného okienka a potom si zakúpiť druhý ? .
Ahojte, trochu to tu oživím 🙂

Dnes sa mi stala nasledujúca vec a neviem, či som postupoval správne:

Ráno pršalo a ja som prišiel k automatu na cestovné lístky a nechal si vytlačiť 15 minútový lístok. Keďže bol vonku dážď, v priehradke na lístky bolo napršané. Presne do týchto dažďových kvapiek mi automat vyplul lístok, pričom tento lístok nie je možné vytiahnúť z priehradky iným spôsobom, ako pritlačením lístka na jej dno, čím lístok vsiakol ešte viac vody.

Do vozidla som nastúpil s vedomím, že mám správny cestovný doklad, ktorý si po nastúpení označím. Problém však bolo, že lístok bol príliš mäkký a nebolo možné ho označiť. Mobil som mal vybitý. Tak som začal rozmýšľať, aké scenáre mi zostávajú:

1) ísť na čierno s neoznačeným cestovným lístkom s tým, že ak príde revízor, viem mu demonštrovať čo sa mi stalo (otázne je, či by mi to akceptoval),
2) znehodnotiť lístok roztrhnutím tak, že ho nebude možné označiť s vysvetlením, čo sa mi stalo + oslovenie svedka (otázne je, či by mi to akceptoval a zároveň by sa tým odstránila možnosť demonštrácie),
3) vystúpenie na najbližšej zastávke s automatom a zakúpenie nového lístka s tým, že starý bude použiteľný po vyschnutí (tu sú ale podotázky: čo ak bude aj tam mokrý automat? A čo ak ma revízor chytí na trase medzi prvým funkčným automatom a mojim mokrým?).

Chápem mieru peonistizmu v tejto otázke, ale naozaj sa to stalo 🙂
56/2-3534 od 9:55 (Záhumenice) nepremával, od 10:12 (Ihrisková -> Studená) ho nahradil ZV 2118 a napokon sa napojil autobus 3529

nechápem, prečo sa napojil od "bezvýznamnej" zastávky Ihrisková a nešiel aspoň od Čachtickej, aby čo najskôr prešiel prázdny zvyšok trasy? to ten kúsok mohol vyjsť hore 😉
Vzhladom na medializovane info, vie sa ktore krizovatky v Petrzalke, Ruzinove a P.Biskupiciach maju dostat preferenciu busov a Tbusov?
Reakcia na: Andy #221893:
Chodiť do Vajnor je prirodzené, sklenné (to je nejaký hybrid medzi skleným a skleneným?) prístrešky sú neprirodzenné ? .
Reakcia na: Peon #221865:
Slovak Lines Expres od 16. 7. 2017 zdražuje spiatočný lístok do Viedne z 8 na 9€. Jednosmerný zostáva za 5€. https://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/pdf/cennik_wien_2017.pdf

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.