Reakcia na: akela #230177:
A hlavne proti zdravému rozumu.Nechcem sa vracať k prevádzkovým problémom, ktoré sme tu už miliónkrát prediskutovali. Úplne stačí, že v dvadsiatom roku modernizácie koridorov, kedy sme sa nedostali ešte ani po Žilinu, niekoho napadne vyvolať potrebu masívne investovať miesto jednej stanice hneď do troch (hlst pre diaľku, Filiálka pre región, Vinohrady/Predmestie pre prestup)... Ak je aj zvyšok štúdie podobne "reálny", tak z nej budú mať akurát tak výplň šuflíkov
S499.1023
Koľajnice neboli extrémne opotrebované ale ich navarením došlo ku zväčšeniu polomeru oblúka na hodnotu vyhovujúcu vozidlám 29T/30T (NIE T29 a T30)? Aký bol polomer oblúka pred navarením a aký je po navarení?
Až budeš vedieť o vozidlách toľko, čo ja, môžeš ma poučovať o dokumentáciách.
Prečo má technicky úplne rovnaké vozidlo Siemens Avenio pre Mníchov minimálny polomer oblúka 14,5 m a pre Den Haag 25 m? Odpoveď je jednoduchá, pretože zákazník pre Den Haag požadoval len 25 m. To isté platí aj pre 29T/30T.