Reakcia na: drink #227919:
do 30T sa tych kocikov fyzicky zmesti dost, problem akurat je (asi) predpis ktory kaze aby boli vsetcia s kocikmi kusok od vodica, ale aj tak som zazil v jednom vozni 4 kociky (3 pri dverach na opacnej strane a jeden medzi 1. a 2. dverami v smere jazdy...riesenie interieru je v novsich vodizlach vseobecne dost zle, uz len ked sa potrebujem presukat cez ulicku v "novych" elektrickach a nik tam nestoji ale vsetky miesta na sedenie su obsadene je trochu obtiazne, pripadny stojaci cestujuci v ulicke to blokuje uplne... a sorky, to je uz v tomto smere tragedia sama o sebe....
usporiadanie sedadiel 2+1 ktore bolo v starych vodilach malo svoje opodstatnenie...
Ja si myslim, že pomer sediacich/stojacich je lepší v 29T. Viem, že si to nemyslíš, nemám na to vedeckú štúdiu, je to subjektívne. Možno nejaký prieskum o ochote využívať MHD by niečo napovedal ?
tr3mp
Ja napríklad bežne na bicykli pred priechodom zastavím (aj jednému človeku), žiaľ tu je problém, že toto súbežne idúci motoristi nechápu. Ja zastanem pred priechodom a autá v mojom smere jazdia veselo ďalej (a chodec už je vo vozovke).
Nerešpektovanie CSS je fakt, to je najmä tým, že na bicykli je to jednoduchšie porušiť ako v aute. Pešo je priechod na červenú ešte jednoduchší na porušenie a zároveň ešte častejší jav ako pri cyklistoch. Ale na červenú sa jazdí aj autom, minule som sa po Štefánikovej blížil k Hodžovmu námestiu a zbadal som, že naskakuje červená. Predo mnou v pruhu išli tri autá, tak som si už trochu zafrfľal, že budem musieť stáť za nimi a dýchať smrad pri ich rozbiehaní. Ale čo sa stalo: všetky tri ešte prešli na tmavooranžovú (ja som videl červenú)! Pre mňa to bolo fajn, stál som prvý pred čiarou.
Jednoducho, niektoré predpisy sa jednoduchšie porušujú pešo, iné na bicykli a ďalšie autom. Napríklad cyklista málokedy prekročí MPR narozdiel od motoristu a pešo je to nemožné