Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #226160:
Tak percento ťažko teraz určiť, ale určite značná časť ľudí vystúpi na tom Predmestí, čím budú električky na Račianskej ešte plnšie ...
Reakcia na: Ámos #226144:
Nemusí tam byť taká značka - pozri §12 ZoCP.
Reakcia na: Ike #226140:
Neviem, či existuje taký zákonný podklad ale rozhodne sa to ešte pred pár rokmi nedodržiavalo - kolega bol pred pár rokmi služobne autom na jednaní v Bratislave a zaparkoval na Škultétyho vedome v zákaze v rade x iných áut podľa teórie "môžu iní - asi sa to toleruje - môžem aj ja". Samozrejem, že ho odtiahli. Len jeho. A keď si bol v Čiernom Lese vyplatiťp okutu, odťahovné a parkovné, tak mu mestksý policajt do očí povedal - odtiahli sme vás, pretože podľa zahraničnej značky bolo jasné, že auto budete potrebovať a nebudete sa dohadovať.
Reakcia na: Mike #226156:
S tym sa da suhlasit, ale to uz nesuvisi s priamo s tymi vlakmi.

Inak ja som si v prvom rade vobec nie isty ze tie vlaky zo SC a PK na Nove Mesto budu vozit nejake davy. Vacsina podla mna vystupit uz na Predmesti.
Reakcia na: Solider #226152:
Aj pri predchádzaní? Tak potom je to v poriadku, autá idúce BUS pruhom predchádzajú tie, ktoré sa posúvajú v bežných pruhoch.
Reakcia na: Valec #226157:
Hej aj kedysi gro vystupovalo na Predmestí.
Som zvedavý ako sa chytia spoje do/z Petržalky.
Škoda že sa zatial ani nezačalo s projektom novej zastávky pri Digital parku.
Kedysi výrazne pomáhala L50/ex.38/ L85 /ex.113/ či chvíľu existujúca L185 , ktorá išla v preklade s L85.
Reakcia na: Pajo #226141:
Súčasný stav rozptylu cestujúcich je asi nasledovný:
- 1/3 pokračuje pešo do okolia,
- 1/3 pokračuje L50 smerom na Ružinovskú
- 1/3 prestupuje na L2

L2 tam začína, takže aj keby v nej pribudlo raz toľko cestujúcich, stále si budú mať aj kde posadať, ak dvakrát toľko, tak sa stále odvezú pohodlne.
L50 prichádza dosť plná už z Riazanskej, dnes sa bežne stáva, že sa zo silnejších vlakov do prvého spoja všetci nedostanú.
L196 je len taký prídavok... ak aj ide tesne pred L50, zoberie do 10 ľudí.

Z uvedeného vyplýva, že posilniť tu treba najmä L50, ostatné nie. Ľudia pokračujúci do centra už dnes vystupujú na Predmestí (kto neverí, nech sa príde okolo 7:25 pozrieť), takže posilu bude potrebovať Račianska radiála.
Reakcia na: 810zssk #226155:
Ale 50tka potrebuje posilniť už dnes. Bez ohľadu na vlaky.
Reakcia na: Miro #226142:
Koordinator nema prislusne kompetencie.

Inak vzhladom na to ze tie vlaky budu pricjadzat plus minus naraz nepovazujem za riesenie zlepsovat tam kapacitu na existujucich linkach lebo vacsinu casu to nebude nutne. Skor by som bol za to aby tam vznikla nejaka "elektrickova 131" ktora by fungovala na tom principe ze operativne po prichode vlakov by vykonala jazdu zo ZST NM po trase L4 po Nam. L. Stura. A mozno podobne nejaka 50ka.
Reakcia na: MatejBA #226139:
Prosím... Zasa to nešťastné "netankuje". Už som to tu vysvetľoval. Tank = nádrž, tankovať = plniť nádrž. Ak sa ma niečo netýka, ta ma to netanguje (tango, tangere = latinsky dotýkať sa). Aj v geometrii sme mali tangentu = dotyčnicu. Naviac v tejto súvislosti by aj použitie správneho "netanguje" nemalo logiku. Mňa netanguje parkovanie na zastávke, lebo to nerobím. Tých, čo to robia, netanguje zastávka, keďže ju ignorujú, nie parkovanie. Im nevadí/neprekáža parkovanie na zastávke, keďže sú ignoranti. Inak s príspevkami všetkými tu súhlasím. Doteraz som nepochopil, prečo hneď za križovatkou s buspruhom nestoja policajti a nepokutujú tých, čo tade neoprávnene jazdia. V Autoslave by si na seba týmto aj zarobili...
Takže ešte raz: Ostrúhajte sa požívania cudzích termitov, mohli by ste sa skompostovať!
Reakcia na: Mike #226150:
No mozne to je, samozrejme ze to tu nikde na fore nechce. ?
2 vozy budu za chvilu volne z 184 aspon.
Reakcia na: MatejBA #226145:
Nie je jazdiť ako jazdiť, zákon umožňuje využívať vyhradený jazdný pruh iným účastníkom „len pri obchádzaní, predchádzaní, odbočovaní, otáčaní, vchádzaní na cestu, alebo ak to dovoľuje dopravná značka alebo ak to vyžadujú mimoriadne okolnosti,...“.
Reakcia na: Petto #226149:
IMHO posilňovať 196 netreba, teda určite nie úsek k ŽST Nové mesto.
Reakcia na: Petto #226147:
Áno, určite sa všetci potešia ak budú na X72 vypravované vozidlá ľubovolnej kategórie od 9,5 m až po 20 m.
Reakcia na: TeBeCe #226148:
posila 196 sa da vyriesit aj zachadzanim 96 k ZST NM?
Reakcia na: Petto #226147:
jj, BN10.5 a Tedomy by sa mohli vratit na L32 a solarisy na posilnenie 50 a 196 ?
Reakcia na: TeBeCe #226143:
Asi si myslel klbove vozidla, lebo Tudomov a volnych BN9,5 a uz aj BN10.5 je aj na celu 202 v bezvylukovej trase.
Reakcia na: Pajo #226141:
Nával nebude, lebo tie vlaky budú podľa ZSSK jazdiť v takých neatraktívnych časových polohách, že ich ani nemusia zavádzať. ?
Reakcia na: Ámos #226144:
Takze pokial mame takuto znacku https://www.skvelaautoskola.sk/dopravna-znacka/c-24a#znacka v kombinacii s https://www.skvelaautoskola.sk/dopravna-znacka/v-14#znacka znamena, ze auta si tam mozu jazdit a MsP ich nesmie pokutovat? ?
Reakcia na: Spacer1 #226138:
V novej organizacnej MsP, ktora ma platit tusim od maja, ma vzniknut oddelenie kontroly parkovania.
Dufam, ze to na nieco bude. Avsak mam pocit, ze v tomto meste pomozu len pevne zabrany. Na uliciach kde su osadene, problem s parkovanim na chodnikoch proste neexistuje. Samozrejme, ked ich osadia ako maju. Co sa obcas nepodari.
Niekomu sa to mozno nepaci, ale je to najucinnejsi sposob.
Budem volit primatora co slubi 1000 stromov a 20.0000 stlpikov pre Bratislavcanov. ? ? ?

V kazdom pripade MsP nema mozno kontrolovat bus pruh na Prazkej, kedze nie je osadeny znackou - zakaz vjazdu okrem...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.