Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pajo #226141:
Nával nebude, lebo tie vlaky budú podľa ZSSK jazdiť v takých neatraktívnych časových polohách, že ich ani nemusia zavádzať. ?
Reakcia na: Ámos #226144:
Takze pokial mame takuto znacku https://www.skvelaautoskola.sk/dopravna-znacka/c-24a#znacka v kombinacii s https://www.skvelaautoskola.sk/dopravna-znacka/v-14#znacka znamena, ze auta si tam mozu jazdit a MsP ich nesmie pokutovat? ?
Reakcia na: Spacer1 #226138:
V novej organizacnej MsP, ktora ma platit tusim od maja, ma vzniknut oddelenie kontroly parkovania.
Dufam, ze to na nieco bude. Avsak mam pocit, ze v tomto meste pomozu len pevne zabrany. Na uliciach kde su osadene, problem s parkovanim na chodnikoch proste neexistuje. Samozrejme, ked ich osadia ako maju. Co sa obcas nepodari.
Niekomu sa to mozno nepaci, ale je to najucinnejsi sposob.
Budem volit primatora co slubi 1000 stromov a 20.0000 stlpikov pre Bratislavcanov. ? ? ?

V kazdom pripade MsP nema mozno kontrolovat bus pruh na Prazkej, kedze nie je osadeny znackou - zakaz vjazdu okrem...
Reakcia na: Pajo #226141:
Uz dnes nie su vodici, vozidla a to este ani nezacala jazdit X72.
Reakcia na: Pajo #226141:
To by mal plánovať integrátor, nie? Veď tie vlaky aj MHD sú súčasťou toho istého IDS BK.
Ozaj, čo myslíte, aké posilnenie liniek 50 a 196 plánuje DPB od 10.6.2018, kedy budú na Nové Mesto chodiť nové vlaky z Trnavy a Senca? ?
Reakcia na: Spacer1 #226138:
Lenže množstvo priestupkov rastie a polícia ich nerieši. Vysiela tak signál, že nelegálne správanie v cestnej premávke je vlastne nepostihnuteľné (okrem rýchlostí). Nie som právnik, ale neplatí náhodou nejaké ustanovenie, že ak nevieš pokutovať všetkých, ktorí konajú nelegálne, nemôžeš nikoho? Myslím, že kedysi v roku 2005 som počul také vyjadrenie mestskáčov, že keď majú v Corse 4 papuče a v zákaze parkuje 6 áut, nemôžu dať pokutu len tým štyrom.

Ak to stále platí (a ak to takto platí) potom mám subjektívny dojem, že väčšina nelegálneho parkovania sa pokutami dnes odstrániť nedá.

Napr. za zastávkou Dubová v smere do mesta vzniká také P+R a každý deň tam parkujú autá v zákaze (je tam značka). Na drzovku. Čím ďalej, tým ich je tam viac. Políciu som volal a nič.
Reakcia na: Spacer1 #226138:
Hovor mi o tom, vsak na Dlhacoch ludi uz pomaly netankuje parkovat na zastavke, na betonovom zaklade kanalizacnej sachty ci na chodniku, na ktory osadili stlpiky, aby na nom neparkovali ?

A vzdy ked volam mestskych, tak prva otazka "Parkuju na trave? Nie? Tak to nemozeme nic urobit" ?
Reakcia na: Ike #226128:
Žiaľ nečinnosť represívnych zložiek. Niekde tam je chyba.
Na jednaj strane Nesrovnal by rád zvyšoval dane a spoplatnil parkovanie, na druhej strane sa tu budujú chodníky v šírke aj 5m pre nikoho, kde nakoniec aj tak vylezú autá a v celom meste sa deje toľko priestupkov, podotýkam, že čoraz drzejších, že by sa ich dôsledným pokutovaním naplnil ďalší štátny rozpočet.
Reakcia na: MatejBA #226136:
Stačil záznam EČV podobne ako v Británii. A potom automaticky pokuta. Ak sa vodič odvolá, záznam sa preskúma a ak sa zistí, že sa uhýbal sanitke, tak sa mu pokuta odpustí.
Reakcia na: Mike #226135:
Mozno by stalo za zvazenie nainstalovat do MHD, Taxikov a zachrannych sluzieb cipy, a ked bus pruh nezaznamena tento cip, tak vysunie hroty na prepichnutie kolies ? ?
Reakcia na: S499.1023 #226120:
No z toho, čo tu bolo napísané i z toho, čo som zažil v zahraničí, mi koncepcia, že každý diel má svoj podvozok (ktorý sa v pohode zmestí pod dve dvojsedadlá v strede voza) i keď s limitovanou pohyblivosťou (zasa tie časti nie sú tak dlhé) pripadá asi naozaj ako najoptimálnejšia. Ale pomer podvozkových : zaveseným dielom 3:2 alebo 4:3 mi z hľadiska nápravových tlakov nepripadá dobrý. Takže ja sa prikláňam k Igorovi.
Reakcia na: Ike #226128:
Raz za mnou na križovatke zastavil s veľkými obtiažami Range Rover, lebo jeho majiteľ musel telefonovať - už som čakal, že sa mi pozrie do kufra. Po pár sekundách vdič zhodnotil, že lvastne chce ísť inam, cúvol a preradil sa do vedˇaljšieho pruhy, takže stál po mojej pravej strane (stále telefonoval). Tak som stiahol pravé okienko (on mal ľavé stiahnuté, lebo mu z neho frajersky visel lakeť) a hovorím: "To muselo byť ale drahé auto". On na to: "No, bolo. Prečo?". Ja: "Že ani na handsfree neostalo". Keby mohol pohľad zabíjať, už sem nepíšem ? . Ale napríklad môj bývalý kolega nemohol HF používať, aj keĎ ho v aute mal, pretože mal asi desať frajeriek a keď raz jednej omylom zodvihol telefón, vezúc na sedadle spolujazdca svoju manželku, tak bolo johohó ? .
Reakcia na: Jojan #226129:
Raz som cital rozhovor so sefom zachranky. Ak mali vodica, ktory nejako nedokazal pochopit, ze ponahlat sa ma s ohladom na pacienta, tak ho priviazali do nositiek a povozili po meste jeho stylom jazdy. Potom to uz pochopil kazdy.
Reakcia na: Ike #226128:
Ja som včera videl za volantom idúceho auta dievčinu, ktorá mala v ľavej ruke mobil (telefonovala) a v pravej pero ktorým čosi zapisovala do diára. Také HF ešte asi nevymysleli.
Reakcia na: Solider #226127:
Presne táto diskusia ma napadla, keď som včera večer cestoval. Nastúpil som na Hl.st. do 30T smer Petržalka a po odchode z nástupišťa hneď na tom prvom ostrom oblúku, zhruba po prejazde prvým podvozkom vodič pridal a zvyšok už "tancovali cestujúci", ktorí sa nedržali tyčí. Ale to je (nielen) v BA častý jav, že neviem počkať, až prejde celý vozeň (súprava) ale hneď pridám, nech by sa zvyšok hoci aj prevrátil. V minulosti typické boli akrobacie na zadnom predstavku druhého vozňa po výjazde z oblúka.
Vždycky ma napadne, či ten dotyčný vodič nebol náhodou v úlohe cestujúceho a nezažil podobný manéver? Tak to potom musí vedieť, ako sa majú cistujúci cítiť, keď k tomu príde. A navyše električka nie je dlhý vlak, kde treba čakať až mi x vozňov prejde za koniec pomalej rýchlosti.
Dnes som robil drobný prieskum na Pražskej v dopravnej kolóne a tu sú zistenia:
- vyhradený jazdný pruh v tom úseku pred pripojením z Kramárov je využívaný osobnými autami asi 5-7x za minútu (!), pričom vozidlá označené taxi som nepočítal. Len si spočítajte, koľko máme za dve špičkové hodiny úspešných a dôležitých ľudí. V normálnej krajine by tam pekne bola kamerka a snímala by "narušiteľov" a rovno posielala pokuty - http://www.patchwayjournal.co.uk/2016/06/13/enforcement-camera-live-a38-bus-lane-aztec-west/

- každý tretí vodič je na mobile, niektorí konštantne. Keď som pred dvoma rokmi kupoval auto, na trhu bolo ťažké nájsť vozidlo, ktoré by nemalo vo výbave bluetooth. Zároveň, keď som si za to zaplatil, prvá vec, čo som spravil bolo, že som si ten bluetooth spároval s mobilom. Niekto si kúpi auto za cenu domu a mobil má pri uchu ? Ok, messanger sa takto využívať nedá.

- O striedavom radení na Slovensku by mohol Hollywood natočiť smutnú melodrámu s tragickým zvratom, pri ktorom všetci hrdinovia spáchajú rituálnu samovraždu.

- Stále viac a viac áut parkuje na chodníku, čo je viditeľné najmä na Šancovej. Pri zastávke F. Liszta kedysi parkovali na chodníku 2 autá, dnes sa ich tam narve 7. Mestskáči nereagujú. Štáni chodia okolo. Nuž, nelegálne parkovanie je len tam, kde mi hrozí pokuta. Ak som úspešný a dôležitý človek aparkujem v zákaze, ktorý nikdy žiadny policajt nekontroloval (a ak je to hlavne paušálne definovaný zákaz), parkovanie je dovolené.
Reakcia na: anbis #226125:
Predpis sa dá zmeniť, ale §nikohotonetrápi ? Softvérové obmedzenie do oblúka nie je, práve aj kvôli otočnému krajnému podvozku, neviem si predstaviť, ako by to fungovalo (nabehne voz do oblúka a potom to po 10 metrov spomalí voz?). Pionierska – priecestie, to sú tie rekonštrukcie na sklonku vlaňajška, kedy bolo treba minúť peniaze a bolo sa treba vmestiť do 150 tisíc eur na každú rekonštrukciu, ktorú priamym zadaním (na základe prieskumu trhu) získali TSS Grade a Rail Ways.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.