Reakcia na: Valec #225992:
Ja mám ale pocit, že on sa nepýtal na kruhové terčíky ale na kruhové označníky. Tie sa používali, mám pocit, len na električkových zastávkach a ich posledné systematické osádzanie pamätám snáď pri prvej rekonštrukcii Karlovky (preložka pri moste SNP, predĺženie v Karlovke). Potom už systém z Bratislavy vymizol.
Mirtschi
Vo Viedni čo si pamätám je to tak, že na hbf pre dialkovú a časť regionálnej dopravy (smery Bratislava, Šoproň) sú nástupištia hore na poschodí a potom dalšie ešte v podzemí ( napr. smer Wiener Neustadt).
Každopádne ideální stav je aby sa dalo v rámci jednej stanice, alebo v pešej dostupnosti prestupovať s regionálnej dopravy na dialkovú, čo sa v případě Filiálky nedá splniť. Už sa tu nedávno popísalo toho... Vlak ťa vyhodí na Filiálke a chceš pokračovať smer Brno/Břeclav... A stále si stojím za tým, nech sa dajú do poriadku už existujúce stanice a potom nech sa stavajú z verejných zdrojov nové. Ja len vždy mám pocit, ako prídem vlakom do Bratislavy na Hlavnú, že ako keby to bola stanica pre nejaké max.10-20 tisícové okresné mesto a nie hlavné mesto štátu! Už len vždycky tá tlačenica do tých úzkych dverí z prvého nástupišťa, eskalátory, výťahy veškeré žádné...To už fakt Břeclav je na tom lepšie.