Reakcia na: 810zssk #225900:
A prečo musí vodič MHD spĺňať viac, ako VP príslušnej skupiny? A prečo vozidlá MHD, taxislužby ale trebárs aj pohrebné, musia absolvovať STK častejšie, ako civilné vozidlá? A prečo je to tak na celom svete? Majú problém na celom svete?Ale toto všetko sú veci, ktoré mňa netrápia, len si dokážem predstaviť jednoduchších spoluobčanov, ako v záujme nižšej ceny polezú aj do plesnivého Oltcitu s 85-ročnou dôchodkyňou za volantom a až sa niečo stane, budú kričať, že ich štát neochránil.
Dokážem si predstaviť zmeirnenie podmienok pre taxikárov (načo v čase navigácií skúška z miestopisu? Načo v čase appky oklamateľný taxameter?) ale nie ich úplné vypustenie.
Čo ale trápi mňa je to, že Uberistom ide v prvom rade o krátenie daní a to všetko ostatné je len dymová clona okolo. A keď nebude nikto platiť dane, z čoho potom ten štát postaví pre Zákazníka tie diaľnice, keď je proti súkromným?
810zssk
Jedine co mi napada ze by malo zmysel vyzadovat navyse je cisty register trestov. Teoreticky by som sa este asi vedel bavit o praxi, ale kedze ta sa tazko dokazuje (to ze osoba je drzitelom vodicskeho opravnenia tri roky neznamena ze ma prax) tak neviem ci je to az tak relevantne.