Reakcia na: Solider #225420:
To som si aj myslel. No máme teraz vďaka tomu ďalší pomalý prejazd centrom mesta. Ináč zóna 30 sa vsťahuje aj na elektrickú dráhu? Električkám ich predsa obmedzujú vlastné značky či predpisy. na Štúrovej majú hneď za trianglom umiestnenú 30. Tiež sa tam min. L3 vleče až po Šafko.
tr3mp
Ako bolo spomenuté, ak by Filiálka mala slúžiť ako nová hl. st., bolo by nutné postaviť okrem dvoch tunelov (na Predmestie a do Petržalky) ešte tretí na trať 110.
Pri Filiálke by bola najbližia električková zastávka Ursínyho, samotné Trnavské mýto je dosť vzdialené. Takže aj dostupnosť MHD by bolo treba riešiť, to že je stanica "na" Trnavskom mýte nie je celkom pravda, je "kúsok od neho" - cca 5 minút chôdze.
Pripájam porovnanie plôch jednotlivých staníc voči Filiálke. Možno začneš inak uvažovať ?
Porovnanie plochy staníc Bratislava Filiálka, Bratislava hl.st. a Wien Hbf.