Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mirtschi #225403:
Trmice možno sú na 69. kilometri ale všimol si si niekedy, že D8 začína zápornou kilometrážou? A že autobus má Vmax=100 km/h a že sa na Florenc musí prebiť väčšinou kolónou Libereckou počínajúc, ulicou V Holešovičkách pokračujúc a magistrálou končiac? Ak by bolo autobusové spojenie Praha - Ústí nad Labem také atraktívne, tak by tam určite Jančura aj FlixBus jazdili aj inak ako súčasť medzištátnych liniek. Ale každý pokus zakapal.
Reakcia na: S499.1023 #225393:
Ako ja osobne uprednostnujem vlaky, lebo obyčajne idem dalej ako do Prahy. Myslím si však, že autobus by v tej relácí bol ak dosť konkurencie schopný, lebo Praha - Ústí po dialnici je to +- 70km (Trmice sú na 69. kilometri) a po železnici vyše 100, vlak dosť zachádza a v niektorých úsekoch rýchlosť nie je bohviečo, teraz sa ale s novými vektronami jazdná doba zase niečo skrátila.
Reakcia na: Mhr1 #225383:
Nemáš pravdu, neoháňam sa stále Viedňou, len som ju spomínal v súvislosti s európskym koridorom TEN-T pod číslom 17. A ani som nie zaslepený, len vidím problémy bratislavskej dopravy v širších súvislostiach s potrebou zaistiť skutočne funkčnú integrovanú dopravu. Prevažná línia všetkých diskutérov sa vezie na vlne železničnej dopravy, to je naše, to je rozhodujúce a to ostatné je mimo nás. A to je také kubáčkovské myslenie.
Ak máš trochu technického myslenia tak nemôžeš porovnávať hlavne geomorfologické , urbanistické, územnotechnické podmienky Viedne a Bratislavy. Pozri si fotografie z Viedne a skús porovnať podmienky umiestnenia "HLAVNEJ" stanice t.j. stanice ktorá dokáže v danom území splniť maximálne dopravno-technologické a prevádzkové požiadavky na ňu kladené. Totálna rovina, obrovský priestor vzniknutý asanáciami pôvodnej starej, už nevyhovujúcej zástavby a línie dvoch tratí do priesečníka ktorých bolo možné vložiť staničné koľaje pri splnení technických noriem.
A teraz ak si bol na Hlavnej stanici v Bratislave a okrem sledovania odchodovej tabule si sa díval na predstaničný priestor, okolitú zástavbu, pozrel si sa na koľajisku vľavo a vpravo, išiel si po schodoch na Žabotovu aby si pochopil ten výškový rozdiel tak asi pochopíš, že to čo je možné vo Viedni nie je možné v Bratislave. Skús sa prejsť po Jaskovom rade a dívaj sa na stanicu s otvorenými očami a porozmýšľaj. Možno začneš inak uvažovať.
Reakcia na: 810zssk #225397:
?
To nemalo byť nalepené zvnútra na čelnom skle? ?
Reakcia na: 810zssk #225399:
Odpoveď ing. BW spred pár rokov: My tu máme dosť svojich starostí ? .
Reakcia na: S499.1023 #225398:
Vsak aj niektore tie anglicke nezmysly povznikali u vyrobcov busu. Ale cakal by som ze DPB si to pri preberani skontroluje 🙂
Reakcia na: 810zssk #225397:
Tak skôr v Ivecu, než v DPB. A nie je to zriedkavosť.
Svetoznámy výrobca lokomotív, lietdiel a snehových skútrov ma prednedávnom obšťastnil touto užívateľskou hláškou (V originále: Die Lok abrüsten und wieder aufrüsten, čiže reštartovať):
Nie len s anglictinou vedu v DPB tazky boj ?

Fotka pochadza z Urbanwayu 1065.
Reakcia na: 810zssk #225395:
Regiojet ubral a Flix bus pridal...
Reakcia na: S499.1023 #225394:
Ubudlo, ale je ich stale dost.
Reakcia na: 810zssk #225390:
Práve v tejto relácii ich pomerne výrazne ubudlo, keĎže Jančura po zavedení vlakov Praha - Brno paralelné autobusy výrazne obmedzil.
Reakcia na: Mirtschi #225389:
Načo by Ti bol práve v tejto relácii autobus, keď vlakom je to cenvo porovnateľné, rýchlejšie a jazdí to prakticky po hodine?
Reakcia na: 810zssk #225388:
Určite nie je takmer neexistujúca. Stačí si pozrieť CP napr. dopravcu Flix bus.
Reakcia na: Mirtschi #225389:
V Cesku je vnutrostatnych dialkovych busov dost. Uz len tie mnozstva busov medzi Prahou a Brnom.
Reakcia na: 810zssk #225388:
V ČR je tiež vnútraštátna dialková autobusová doprava skoro žiadna, aspoň v našom kraji. Ústí nad Labem - Praha, tuším len dva spoje které idú do /z Dráždan. Ústí dokonca zrušilo i autobusovú stanicu.
Reakcia na: Peon #225386:
A linky kam inam ako do zahranicia by si tam chcel? Vnutrostatna dialkova doprava je v Rakusku takmer neexistujuca.

V com ma prosim Stadion lepsie spojenie MHD?
Reakcia na: Peon #225386:
A volá sa to "VIB-Vienna International Busterminal". Spojenie mestskou dopravou je tam dosť o ničom - cez deň iba metro (U3). To je neporovnateľné s Hauptabahnhof a jej susednou menšou autobusovou stanicou. Aj Stadion má lepšie spojenie MHD a ešte aj menšie obchodné centrum priamo tam.
Reakcia na: 810zssk #225385:
Hmm nie je Erdberg náhodou iba pre (niektoré) linky do / zo zahraničia? A vnútorné priestory pre cestujúcich sa mi tam zdajú byť menšie ako na Náhradnej ASMN. ? A určite to tam nevyzerá reprezentatívne [vonkajšie priestory - nástupištia].
Reakcia na: Peon #225384:
To je predsa Erdberg, nie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.