Reakcia na: Mhr1 #225383:
Nemáš pravdu, neoháňam sa stále Viedňou, len som ju spomínal v súvislosti s európskym koridorom TEN-T pod číslom 17. A ani som nie zaslepený, len vidím problémy bratislavskej dopravy v širších súvislostiach s potrebou zaistiť skutočne funkčnú integrovanú dopravu. Prevažná línia všetkých diskutérov sa vezie na vlne železničnej dopravy, to je naše, to je rozhodujúce a to ostatné je mimo nás. A to je také kubáčkovské myslenie.Ak máš trochu technického myslenia tak nemôžeš porovnávať hlavne geomorfologické , urbanistické, územnotechnické podmienky Viedne a Bratislavy. Pozri si fotografie z Viedne a skús porovnať podmienky umiestnenia "HLAVNEJ" stanice t.j. stanice ktorá dokáže v danom území splniť maximálne dopravno-technologické a prevádzkové požiadavky na ňu kladené. Totálna rovina, obrovský priestor vzniknutý asanáciami pôvodnej starej, už nevyhovujúcej zástavby a línie dvoch tratí do priesečníka ktorých bolo možné vložiť staničné koľaje pri splnení technických noriem.
A teraz ak si bol na Hlavnej stanici v Bratislave a okrem sledovania odchodovej tabule si sa díval na predstaničný priestor, okolitú zástavbu, pozrel si sa na koľajisku vľavo a vpravo, išiel si po schodoch na Žabotovu aby si pochopil ten výškový rozdiel tak asi pochopíš, že to čo je možné vo Viedni nie je možné v Bratislave. Skús sa prejsť po Jaskovom rade a dívaj sa na stanicu s otvorenými očami a porozmýšľaj. Možno začneš inak uvažovať.
810zssk