Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #225293:
Doplním, že tento systém má potenciál aspoň čiastočne suplovať metro. Interal síce nie je úplne vynikajúci, ale čas za ktorý sa vie človek dostať z Lamača do Vajnor bezkonkurenčný.
Reakcia na: david1 #225291:
Však ty dochádzaš niekam okolo TrMy? Taký náš Zrovnalík...
Reakcia na: Mirtschi #225292:
Možno si prehliadol tú časť môjho príspevku, kde píšem "keby páni výpravcovia...". Ku zlepšeniu došlo, keď riaditeľ SŽDC pre prevádzku ing. Hendrych nariadil všetkým vlakom určovať nástupište min. pol hodiny pred odchodom. Naraz to šlo. Teraz pánom už "otrnulo" a zasa sa to zhoršuje.
Reakcia na: david1 #225279:
Brno má PRE NEPOROVNATEĽNE väčší rozsah dopravy štyri nástupištia so šiestimi hranami pri priebežných koľajách + štyri šturcy. Bratislava má päť nástupíšť s ôsmimi hranami pri priebežných koľajách a jedno pseudošturcové nástupište.
Problém bratislavskej hlavnej stanice je inde - v tom, že je nesmierne pomalá a prechádza ňou všetka tranzitná nákladná doprava cez Bratislavu. Nič z toho by samo o sebe neprekážalo ale spolu je to vražedné. Preto treba riešiť tunel pre nákladnú dopravu a nie Filiálku.
Reakcia na: david1 #225291:
Ale ak presunieš časť vlakov (priam celé radiály) z jednej stanice na inú, tak nedosiahneš rozptyl, len problém presunieš inde.
Teda, ak sa vlaky od Trnavy len rozdelia na dva smery (Hlavná a Filiálka) tak jediné čo sa zmení je to, že v špičke sa 2x za hodinu dav vyrúti na Hlavnej a 2x za hodinu na Filiálke. V oboch prípadoch si to kompletne odnesú najbližšie spoje MHD, ktoré to nebudú kapacitne zvládať a nevieš ich ani rozumne posilniť.

Práve na prejazdných vlakoch nájdeš to čaro, že časť ľudí vystúpi na Vinohradoch, časť na Hlavnej, časť na Patrónke, Lamači, Boroch... a to vždy každú štvrťhodinu, čomu vieš adekvátne prispôsobiť aj MHD.
Reakcia na: S499.1023 #225270:
Tak Praha možno pohodovo stíhá teoreticky, ale viac krát sa stalo, že náš rýchlik z Ústí nechali kysnút pár km, pred nádražím, alebo rovno v tuneli. Za poslednú dobu sa to zlepšilo a to ku podivu, že teraz všetky tie R aj z Děčína končia na Hlavním Nádraží.
Reakcia na: Valec #225290:
To sa ti deje už teraz, keď sa všetko ráno vyrúti na hlavnej. Aj mne ide o rozptyl. Každý si nájde to svoje najlepšie spojenie.
Reakcia na: david1 #225278:
Ad 2:
Ak dokážeš vieš priebežné vlaky cez HlSt a dobuduješ nejaké tie TIOPy, tak na sa tí cestujúci rozptýlia, lebo každý vystúpi z vlaku tam, kde to bude mať najvhodnejšie. Ale ak celú Trnavu a Galantu dovezieš na TrMy, tak sa tam (v lepšom prípade 4x za hodinu, v horšom 2x za hodinu) v priebehu 5 minút vyrúti 800 ľudí, ktorý sa do MHDčky nezmestia.

Navyše, na HlSt máš už dnes obratisko MHD (a najmä električiek), ktoré na TrMy nemáš a ani nemáš kde zriadiť. A to má tiež zásadný vplyv na organizáciu MHD.
Reakcia na: david1 #225279:
ak spravne chapem tvoj myslienkovy pochod obnovy starej stanice, tak tym by si dosiahol akurat tak obsluzenie na trat 110, kde prave jej kapacita je limitujucim faktorom k tomu aby si mohol otocit hustejsiu dopravu z trati 120 a 130 az v DNV (alebo niekde dalej)...
a zrovna tunely ktore su na zhlavi smer lamac su tym naproblematickejsim bodom...
Reakcia na: 810zssk #225287:
Veď uvidíme čo vypadne z tej nekonečne dlho spracovávanej štúdie BA uzla.. ?
Reakcia na: david1 #225286:
Skoro ako Filialka ?
Reakcia na: 810zssk #225285:
Bola.. a final nič z toho.
Reakcia na: 810zssk #225281:
1, 3 uýž som písal v reakcii na drinka.
2. A ako by si to chcel realizovať? Pojazdná trať IAD?
Reakcia na: drink #225282:
2. rieši to len 110 ako prejazdy z Ga a TT . Vyzerá to pekne len na tej 110.
120 a 130 tam píše o 30 min. čo je menej ako teraz minimálne na 120.

3. To je reakcia na rýchlosť budovania nových električkových tratí.

Predstanicné námestie je bohužial bloknuté Transprojektom takže možno to bude aj tých tvojich 30 rokov pri rýchlosti našich súdov.
Reakcia na: david1 #225278:
2. https://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia?dfpi=225265#225265

3. Pretože nemáme peniaze na údržbu mostov, treba postavit, udržiavať a prevádzkovať Filialku ?

A na hlavnú stanicu sa vykašleme na najbližších 30 rokov.
Reakcia na: david1 #225272:
"Plánovaný S-Bahn"

a sme doma. ba dum tsss...

Žiadny S-Bahn sa neplánuje. To boli len zrovnalove sci-fi nápady v rámci kampane v komunálkach. Nikto ani nevie čo to je. V určitom zmysle S-Bahn máme. Len je potrebné ho optimalizovať. Ale nie vytvárať.
Reakcia na: S499.1023 #225270:
Brno má navyše aj hlavové nástupištia pre regio vlaky. To by šlo aj tu keby sa obnovila stará stanica.
Reakcia na: 810zssk #225277:
1. A čo to je? Nie je to spojenie žel.staníc mestskými vlakmi ? U nás v trase napr. Biskupice - DNV či Rača - Petržalka /Rusovce/ .

2. Jedine pod zem. No u nás vieš dobre v akom tempe a akom prevedení sa stavajú nové trate. Rušenie mimoúrovňových križení v Petržalke napr. lebo by nebolo na údržbu mostov...
Filiálka by riešila rozptyl nárazového dopytu na MHD v regionálnej doprave.

3. Daj link, kde si sa rozpisoval.?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.