Reakcia na: Ike #225183:
Štúdia na modernizáciu rakúskeho úseku je známa už niekoľko rokov keďže slovenské ministerstvo ŽP ju posudzovalo. Realizácia je však v nedohľadne, tak ako je v nedohľadne elektrifikácia súčasného jednokoľajného úseku Devínska Nová Ves - Marchegg št. hranica. A elektrifikácia sa dá ťažko dokončiť a uviesť do prevádzky keď je nutné doriešiť povolenie a realizáciu dvoch samostatných stavieb umiestnených na území dvoch štátov, kde územné rozhodnutia a stavebné povolenia budú vydávať samostatné organizácie dvoch štátov , pričom technické riešenie styku dvoch trakčných sústav zasahuje vždy aj na územie druhého štátu. Takže treba doriešiť legislatívne aj kompetencie stavebných úradov. Okrem toho slávny JASPERS zrušil Projekt TEN-T takže financovanie elektrifikácie slovenského úseku je v nedohľadne. Skrátka peňeži net a Arpád má problémy s riešením obchvatov miest na južnom ťahu. A zdvojkoľajnenie slovenského úseku ani nedovidíš.
david1
No pokiaľ si ju nezopne električka tak ak dlhšie nešlo auto z bočného smeru a v hlavnom je zelená už nad max. nastavený čas tak áno zastaví aj polovičku "štrúdle" áut od Rače jedno auto z bočného smeru od Malokrasňanskej.
Podobne funguje aj dynamické riadenie na ostatných. napr. Magnetová -Vajnorská, Bojnická - Vajnorská či nová pri Fresh markete.