O mne sa vie, že môj názor na metro v Bratislave je jednoznačný: Metro je hlavnou príčinou väčšiny bratislavských problémov v doprave. Teda nie, že ho tu nemáme, ale to, že sa o ňom vôbec začalo uvažovať. Všetky reálne návrhy riešení mestskej dopravy boli od polovice 70. rokov zmietané zo stola a používalo sa zaklínadlo: Nepotrebujeme, budeme mať metro. Výsledok vidíme.
To že som proti metru (vzhľadom k jeho nereálnosti v bratislavských hospodárskych podmienkach), vôbec neznamená, že som proti tunelom! Ale mesto nie je schopné postaviť ani 50-100 m dlhý podjazd pod železnicou na Ivanskú - mohla by tam byť 4-prúdová cesta s električkou uprostred a električku by potom nebol žiadny problém potiahnuť až k nákupným centrám a prípadne na letisko. Ale ako povedal verejne primátor, priecestie na Ivanskej sa síce bude riešiť - ale úrovňovo. Nemáme teda ani na podjazd a niekto chce metro! Blúznenie by malo prestať.
Ešte za komančov sa postavil podchod na Trnavskom mýte. Prečo také čosi - a aj s električkou v podzemí - dávno nemáme? My chceme metro a nevieme vyriešiť ani túto nebezpečnú križovatku. Prečo sa nepredĺži električka z Hlavnej stanice tunelom na Patrónku, po Starej Dúbravskej a popod diaľnicu cez Záluhy do Dúbravky? Že na to nemáme? A na metro budeme mať? Je škoda, že takýmto anti-električkovým fanatikom a propagátorom nereálneho metra (ktorých väčšina z nás dobre pozná) dávajú médiá priestor, prijímajú ich starostovia...
Pre toto som odmietol volit Mrvu za kupelnu pomocku.
Samozrejme rychlost elektricky v centre by taketo riesenie zrychlilo. https://de.wikipedia.org/wiki/U-Stra%C3%9Fenbahn_Wien
A dokonca si myslim, ze by na to mesto aj malo peniaze, respektíve by ich dokázalo lahko nájsť.
No len ten niekto je starosta mestskej casti s vacsimi komunalnopolitickymi ambiciami.
Na jednej strane sa az tak nie je coho bat, kedze na tento nezmysel sa pravdepodobne financovanie ziskat nepodari este velmi dlho. Na druhej strane, kym sa budeme utapat v takychto nerealnych hlupostiach, tak viazne aj iny, zmysluplnejsi, rozvoj.
No neviem teda, pan K nechce elektricku ani po Pribinovej,ze by tlacil Mrvu do elektricky ci metra ci coho na Dostojevskeho ? Berem to tak, ze dnes moze video natocit kazdy a aj ho zdielat kde len chce. ?
"Videoklip natočený v uvoľnenej atmosfére priamo vo vlaku spolu so stovkou zamestnancov ZSSK" tak na toto som vážne zvedavý, ZSSK našlo stovku zamestnancov čo sa na toto dali? Alebo ich skôr na to donútili?
Co sa tej chyby tyka, ono by vobec nebolo odveci keby tie spoje do VW naozaj jazdili cez Zahorsku Bystricu. Akurat teda v ZB by som ich nechal stat na Zahorskej, nie Krcoch, nech sa zbytocne nekrutia.
No vidíš, a aj tak je dnes lepšie. Vďaka bohu, že zastavil stavbu metra, to by Bratislavu zahubilo. To jsou paradoxy, pane Vaněk, co?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mhr1
To že som proti metru (vzhľadom k jeho nereálnosti v bratislavských hospodárskych podmienkach), vôbec neznamená, že som proti tunelom! Ale mesto nie je schopné postaviť ani 50-100 m dlhý podjazd pod železnicou na Ivanskú - mohla by tam byť 4-prúdová cesta s električkou uprostred a električku by potom nebol žiadny problém potiahnuť až k nákupným centrám a prípadne na letisko. Ale ako povedal verejne primátor, priecestie na Ivanskej sa síce bude riešiť - ale úrovňovo. Nemáme teda ani na podjazd a niekto chce metro! Blúznenie by malo prestať.
Ešte za komančov sa postavil podchod na Trnavskom mýte. Prečo také čosi - a aj s električkou v podzemí - dávno nemáme? My chceme metro a nevieme vyriešiť ani túto nebezpečnú križovatku. Prečo sa nepredĺži električka z Hlavnej stanice tunelom na Patrónku, po Starej Dúbravskej a popod diaľnicu cez Záluhy do Dúbravky? Že na to nemáme? A na metro budeme mať? Je škoda, že takýmto anti-električkovým fanatikom a propagátorom nereálneho metra (ktorých väčšina z nás dobre pozná) dávajú médiá priestor, prijímajú ich starostovia...