Inak na tú Valašskú by to chcelo poslať žabky. Je tam tá jednosmerka celkom dobre vyznačená aj bez VDZ (fluorescentná informácia o zmene organizácie, príkazová značka jazdy, príkazová značka obchádzania, dve zákazové značky) a predpisovo ide asi 1 IGK z 5 ? Byť trolejbusár, tak zahrejem podtlakovku ?
Otváracie oválne okienko na dverách na stanovište tie motoráky majú. POP-ky majú aj paletu cezhraničných lístkov. Otázka je, či je oprávnenosť z takejto POPky predávať CL do zahraničia. Keď v roku 2013 bola velká výluka červeného mostu, väčšina vlakov Wien - Marchegg - BA končila/začínala práve v Lamači. Vtedy sa tam predávali z POPky aj nejaké CL do Rakúska. Minimálne ten akciový do Viedne a nejaký "MPS" do Marcheggu, Gänserndorfu.
Jeden taký z roku 2010 prikladám (vrátane Wien Ticket)?
To znie zaujímavo. Okienko na predaj lístkov, predpokladám, rušňovodič v tom motoráku nemá. Dúfam, že na iPOP bude mať možnosť predať aj lístok z Rusoviec do Maďarska - minimálne do Rajky. Totiž ak sa nemýlim, iné iPOP (aj tá na ŽST Lamač) umožňujú iba predaj vnútroštátnych CL.
Mne kedysi (cca 2012) predali lístok v Červenej Skale v krčme pri stanici a bolo to z prenosnej pokladnice, myslím že z rovnakej ako mávali vtedy sprievodcovia. Lístok aj občerstvenie som zaplatil hostinskému spolu a on si to rozdelil samostatne na dve časti. Či ale krčma bola vedľajším zamestnaním pre pracovníka železníc alebo naopak už veru neviem, uniformu ale nemal
Kvôli lepšej dostupnosti Ružinovskej radiály z Krasňan patria ružinovské linky tradične viac do krasňanskej ako jurodvoráckej výpravy. Ale aj to je riešiteľné.
1. Ukončenie posledných spojov na Vazovovej je pre záťah do vozovne (Krasňany) síce jednoduchšie, ale tých 10 min. naviac, čo by si vyžiadalo ukončenie na nám. SNP a návrat do vozovne (JD) cez Obchodnú, by snáď nemalo byť takým problémom. Koľko je to vzkm naviac? Predsa zanedbateľné.
2. Do Ružinova jazdí aj e-8 a tá by bola aspoň z polovice vždy vypravovaná z Kr. a cez víkend celá z Kr. Prvé a posledné spoje do Ružinova sú tým pádom vyriešené.
3. Čo tak uvažovať trošku pružnejšie a ukončiť posledné spoje z Ružinova zaťahujúce do JD na Krížnej? A ako do vozovne? Otočiť sa po 22. hod. na triangli Vazovova by bol taký problém? Keď sú všetky električky vybavené manipulačným stanoviskom vodiča aj vzadu? Z Krížnej cúvnuť do Vazovovej? Aká je vtedy frekvencia IAD? Čiže je to zasa len o pružnosti...
Tiež mi občas zostáva rozum stáť nad tým, čo všetko je schopný sa opýtať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon