Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #223782:
Ťažko Ti to vysvetliť, keďže všetky dotknuté ulice majú úseky aj mimo tejto úpravy. Ale zjednodušene: tam, kde je trakčné vedenie sa po novom jazdí len tak, ako ide trakčné vedenie. T. j. žiadne (teda tak by to malo byť, realita je ešte iná) IGK blokujúce trolejbusy idúce z Patrónky/Kramárov na Valašskú/Hrad. IGK musia ísť v smere na Patrónku okolo pivovaru.
Reakcia na: Ike #223778:
Co presne sa zjednosmernovalo? Dakujem.
Reakcia na: akatosh #223779:
Asi si myslel 7516..
Reakcia na: akatosh #223779:
Až na to, že číslo xx56 má teraz v BA len jediná električka, a to 7956, lenže tá zasa nemohla byť na trojke...
dakujem vodicovi trojky (cca 15:0 , tusim suprava 7156) vozovna krasnany za pekne gesto 🙂
Inak na tú Valašskú by to chcelo poslať žabky. Je tam tá jednosmerka celkom dobre vyznačená aj bez VDZ (fluorescentná informácia o zmene organizácie, príkazová značka jazdy, príkazová značka obchádzania, dve zákazové značky) a predpisovo ide asi 1 IGK z 5 ? Byť trolejbusár, tak zahrejem podtlakovku ?
Reakcia na: Peon #223775:
Otváracie oválne okienko na dverách na stanovište tie motoráky majú. POP-ky majú aj paletu cezhraničných lístkov. Otázka je, či je oprávnenosť z takejto POPky predávať CL do zahraničia. Keď v roku 2013 bola velká výluka červeného mostu, väčšina vlakov Wien - Marchegg - BA končila/začínala práve v Lamači. Vtedy sa tam predávali z POPky aj nejaké CL do Rakúska. Minimálne ten akciový do Viedne a nejaký "MPS" do Marcheggu, Gänserndorfu.
Jeden taký z roku 2010 prikladám (vrátane Wien Ticket)?
Reakcia na: Valec #223771:
To znie zaujímavo. Okienko na predaj lístkov, predpokladám, rušňovodič v tom motoráku nemá. Dúfam, že na iPOP bude mať možnosť predať aj lístok z Rusoviec do Maďarska - minimálne do Rajky. Totiž ak sa nemýlim, iné iPOP (aj tá na ŽST Lamač) umožňujú iba predaj vnútroštátnych CL.
Reakcia na: Ike #223769:
Mne kedysi (cca 2012) predali lístok v Červenej Skale v krčme pri stanici a bolo to z prenosnej pokladnice, myslím že z rovnakej ako mávali vtedy sprievodcovia. Lístok aj občerstvenie som zaplatil hostinskému spolu a on si to rozdelil samostatne na dve časti. Či ale krčma bola vedľajším zamestnaním pre pracovníka železníc alebo naopak už veru neviem, uniformu ale nemal 😉
Reakcia na: 7ross7 #223770:
Krasne. A to si este predstavme ako by to vyzeralo keby IvoNovi preslo to UPLNE zatvaranie podchodu kazdu noc.
Reakcia na: Valec #223771:
Dakujem, pri tom "mnozstve" cestujucich co tam bude pravdepodobne jazdit by to zvladat mohol.
Reakcia na: 810zssk #223753:
Predaj bude zabezpečovať rušňovodič ZSSK.
Vstup do podchodu na Trnavskom mýte bude čiastočne obmedzený

http://www.bratislava.sk/vstup-do-podchodu-na-trnavskom-myte-bude-ciastocne-obmedzeny/d-11055423/p1=11049948



Tie obchádzkové trasy vyzerajú úžasne. Už teraz sa teším na to ako tam ľudia budú prebiehať cez cestu. ?
Reakcia na: S499.1023 #223766:
Išli by sa v rámci obedňajšej prestávky previesť mufkou ?
Reakcia na: Mike #223697:
Kvôli lepšej dostupnosti Ružinovskej radiály z Krasňan patria ružinovské linky tradične viac do krasňanskej ako jurodvoráckej výpravy. Ale aj to je riešiteľné.
1. Ukončenie posledných spojov na Vazovovej je pre záťah do vozovne (Krasňany) síce jednoduchšie, ale tých 10 min. naviac, čo by si vyžiadalo ukončenie na nám. SNP a návrat do vozovne (JD) cez Obchodnú, by snáď nemalo byť takým problémom. Koľko je to vzkm naviac? Predsa zanedbateľné.
2. Do Ružinova jazdí aj e-8 a tá by bola aspoň z polovice vždy vypravovaná z Kr. a cez víkend celá z Kr. Prvé a posledné spoje do Ružinova sú tým pádom vyriešené.
3. Čo tak uvažovať trošku pružnejšie a ukončiť posledné spoje z Ružinova zaťahujúce do JD na Krížnej? A ako do vozovne? Otočiť sa po 22. hod. na triangli Vazovova by bol taký problém? Keď sú všetky električky vybavené manipulačným stanoviskom vodiča aj vzadu? Z Krížnej cúvnuť do Vazovovej? Aká je vtedy frekvencia IAD? Čiže je to zasa len o pružnosti...
Reakcia na: Dispecer #223764:
Treba si vyhľadať všetky jeho príspevky - zjavne nie je mimo len v tomto.
Reakcia na: Peon #223758:
A kde by sa vo Vysokej pri Morave vzal personál ŽSR?
Reakcia na: Solider #223756:
Takže otázka teraz znie, čo sa dosiahlo zlúčením prevádzok električiek okrem úspory jedného vedúceho prevádzky ? ?
Reakcia na: Gryzly65 #223763:
Ale šak ho nehaj... Zjavne to tu nepozná, tak sa pýta, čo je úplne OK, aj keď pre domorodcov ako si ty sú "šokantné". ?

Náhodou, v Košiciach, krátko pred ich zrušením, trolejbusy premávali len cez pracovné dni. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.