Správca komunikácie nezakazal vjazd vozidlám nad určitú dĺžku - to je základná chyba.
Vodič nemá ísť na prejazd, ak za ním nemôže pokračovať. Čiže ak by bola križovatka riadená CSS a bola by tam červená, tak o vodicovej vine by nemalo byť pochýb.
Ale v tomto prípade mohol ísť na prejazd. Druhá vec je, či spravil všetko čo sa dalo na odvrátenie nehody...
Skús si to prečítať poriadne - nemal šanu to pri doržaní predpisov prejsť. Medzi priecestím a križovatkou bolo menej, ako je dĺžka autobusu a keby ostal stáť pred priecestím, tak neprejde nikdy. On si proste neuvedomil, že mu koniec vozidla stojí na priecestí, pretože ani nepočítal s takou možnosťou.
Nebude lepšie upraviť trasu linky 147, ako zavádzať novú linku? Pridať na 147 ešte jeden minibus a spraviť z nej vymeták po trase Kaufland-Patrónka - Hodžovo nám.
Mrva vyhral práve v oblasti Triblaviny a získal tak hlasy vodičov, vyhrával v obciach Kaplna (lebo KDH), Blatné, Senec, Viničné, Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Zálesie, Vajnory, Rača, Chorvátsky Grob, Svätý Jur, Limbach a Pezinok.
Ináč čo sú to za neprehľadné nálepky na vozidlách DPB (opäť na úrovni očí sediaceho) od BID, že "S INTEGROVANOU DOPRAVOU JE PARKOVANIE HROU" s obrázkom autobusu v BUS-pruhu na zastávke. Absolútne nechápem pointe. ?
Osobák z Bratislavy-Vajnor odišiel dnes popoludní tak hrozne plný, že by sa uživili i japonskí pushmani u ZSSK. Citeľne čoraz viac ľudí cestuje aj z väčšej diaľky, nielen zo seneckého okresu, ešte aj za Sencom zostalo stáť veľa ľudí. A podľa Magazínu IDS idú naviazať regiobusy v Senci práve na Os, nie na REX, čo spôsobí ešte väčší nával na tento zúfalý interval S60.
Chcel som napísať ohľadom tých kolektorov a riešenia D1 a Vajnor, ale nenapísal som to, no vidím, že nie som sám, kto si uvedomil aké má Mrva klapky na očiach, že vidí problémy dopravy od Vajnor iba na pár km, ale o takej DNV a Dúbravke, či Lamači a problémoch s dopravou tam nemá moc páru, bo to už zem ďaleká ?
Máš Kotlebostihomam či čo? Videl si niekde okolo Drobu ĽSNS? Ja teda nie, tak čo ho spriadaš s nimi? Ak sa pýtal Uhlera, tak je to ok, to kvitujem práveže vysoko a dúfam, že to prinesie svoje ovocie. Ak tam ťahal Mrvu, ktorý sa dorábal cez diaľničný kolektor a pozná možno Raču, Vajnory a čast kraja pri diaľnici, tak to by som bral rezervovanejšie. Droba nepôsobí tak suverénne ako by pôsobili ostatní kandidáti, ktorí so svojim víťazstvom viac počítali. Dúfam v dobrom, že naruší kontinuitu vzťahov VÚC - HB Reavis a začne kraj diktovať podobu CP a nie Slovak Lines. Dúfam, že prvé výsledky bude do 365 dní vidno, keďže rok by mohol stačiť na zavedenie celoplošných zmien na Záhorí a ďalšie roky by to mohol postupne nataviť aj na smery Pezinok, Senec a Šamorín. Možno čo to napovedia aj prvé zmeny CP k 1. a 2. zmene GVD.
Uhler ok ale Mrvova agenda rieši hlavne iba kolektory k pozemkom za Triblavinou...
Som zvedavý ako bude pokračovať predĺženie električky k stanici Vajnory, ktorú prezentoval ako hotovú vec.
Ano, ak by si do timu dotiahol napr. Kratochvilovu, alebo Uhlera tak by to bol velmi pozitivny signal. Pre mna je Droba velmi necitatelny a prave personalne nominacie (napr. nahrada Csadera) budu takym prvym ukazovatelom toho kam sa to bude uberat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike