No ja mám trochu problém predstaviť si kočík, ktorý ani zložený neprejde cez dvere, ale zmestí sa do batožinového priestoru, ale budiž. Lenže z dvomi deväťmesačnými deckami potom čo? Pochybujem že Slovak Lines má v autobusoch detské sedačky (ak áno, dajte vedieť, bol by som príjemne šokovaný), na kolenách môže mater držať maximálne jedno. Druhé necháme veselo poletovať po sedadle? Alebo ho bude držať to štvorročné? Myslíš že vodič túži ísť sedieť, ak sa nezabezpečený harant pri náhodnom prudkom brzdení rozplaští?
Ide o to, že sa čuduješ "čo je na tom zlé", že v prímestských autobusoch sa neprepravujú batožiny v batožinovom priestore, hoci jasne si videl, že kvôli tomu matku s kočíkom nepustili do autobusu. Ale napriek tomu sa čuduješ ako taký Janko Hraško. Možno, keby si nebol autistický ignorant, ktorého nezaujíma nič, čo sa ho bezprostredne netýka, a sú mu ukradnutí všetci ostatní ľudia, tak by si to pochopil.
Tak ja napriklad neviem ako je ten batozinovy priestor uzavrety, ci napr. nie je zamknuty a ak ano, ci ma vodic bezne kluc/stvorhran na otvorenie. Na primestskej doprave sa batozina spravidla prepravuje ako prirucna, este som nevidel ze by sa nieco ukladalo do batozinoveho priestoru. Osobne by som na mieste vodica v takom pripade mal tendenciu ulozit to tam, ak by som mal prostriedky, ale neviem ako je ten autobus na to prisposobeny.
Robí samozrejme, ale podľa zákona musí byť poznanie vykonané na HV a to dvakrát cez deň a dvakrát v noci oboma smermi, preto som Ikemu písal, že to nie je dodržateľné. okrem toho, ako si fíra spraví nočné poznanie na trati, kde v noci nič nejazdí a je tam napríklad výluka dopravnej služby? V Nemecku nemajú toľko "špekov", takže v prípade mimoriadnosti môže fíra ísť rýchlosťou do 100 km/h aj po trati, kde nemá poznanie.
Hlavne dnes nie je ziadna prekazka, aby homosexualne pary mali svoje deti. A to nie len lesbicke. Cierny trh prenajmu maternice v Bratislave uz nejaky ten cas funguje.
Kým jazdili maďarské Os, aj tak zastavovali v Chľabe, čo je pre ľudí ďaleko použiteľnejšie. Kamenica v CP ani nebola uvedená.
A zastávku v Chľabe máš, počas povodní príležitostne využívaná.
Pokiaľ viem, "nepoužiteľný" (po slovensky ukradnutá) trolej je obnovený, lebo sa tam plánujú v rámci výluk pravidelné odklony. Takže aj poznanie si budú musieť ZSSK, ČD, RegioJet a x súkromníkov v ND vyriešiť.
A institut jazdy podla rozhladu je potme a takych poveternostnych podmienkach, ake boli vcera, aj realne pouzitelny?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A