Prečo žiadny klbák (autobus) nejazdí pravidelne cez Kramáre? Iba výnimočne tam ide takè ZV. Alebo čo kedy jazdí na linke 32? Toto pìšem nepohodlne zo smartfónu, tak výpravu nejdem pozerať... Predpokladàm, źe to súvisí minimálne so životnosťou vozidla. Vyjsť tam hore od Patrónky dokàže.
Ďakujem za reakciu na môj príspevok, vàžim si to. Úzka cesta nezaťažuje vozidlo, iba vodiča, lebo takà jazda je určite náročnejšia na pozornosť, ale aj skúsenosti a šikovnosť vodiča. A nie všetky úzke cesty sú jednosmerné...
Pamätám si na mimoriadnu linku X43 spred rokov, kde 9,5-metrový SOR jazdil z Koliby cez Kamzík k Snežienke. Tam bolo náročné rozbehnúť sa do kopca späť smer Kamzík.
Predpokladám, že kopcovitý terén znižuje životnosť vozidla. Taký (navyše SOR) v mestskom prevedení určite nie je prispôsobený na časté stúpanie do vysokého kopca a brzdenie pri zjazde...
Nejako inak ako zmiešavaním studeného a teplého vzduchu? Vypínanie kompresoru existuje, ale to prípad sorky nie je. Tak predimenzovanú klimu to nemá, ani automatickú klimu...
Neviem ako u ŽltoZla alebo Zločineckej, ale u nás má klimatizácia (samozrejme len na stanovišti, kontajnery majú autonómnu) aj inú reguláciu, než ON/OFF. A v aute to mám tiež tak.
viem, že je to elementárny problém, ale ja osobne mám problém rozhodnúť sa, či po nastúpení do pojazdnej sauny mám zavrieť okienka a čakať, kedy si vodič uráči použiť ten ventilátor na streche vozidla, alebo ich pootvárať, aby teplý vydýchaný vzduch nahradil žeravý červstvý vzduch.
Páni z dopravného podniku nech sa idú pozrieť do Tesca ako vyzerá klimatizácia.V autobuse na okne cedulka ,,Neotvárajte ,ide klimatizácia,, a je tam ako v skleníku tak ako vonku,prídem do Tesca a až tam zistím ako vypadá klimatizácia a nie vo vašich busoch.
Koľko financií ide z VÚC do DPB? Keď - "Frešo tvrdí, že bratislavská župa by dopravu zdarma „utiahla“ aj v súčasnej finančnej kondícii. Tak či tak do nej každý rok vlieva milióny eur a nemení sa to."
Chcel by som pogratulovať neznámemu vodičovy 70-ky že sa mu včera ako zatiaľ jedinému v roku podarilo nájsť tlačidlo zapnutia klimatizácie. Dúfam že informácie o lokalizácií príslušného tlačidla odovzdá aj menej všimným kolegom.
Ako obvykle - nebolo potrebné pozerať sa na meno autora a bolo jasné, že sa jedná o peonistický príspevok.
Teraz by som ja mal niekoľko podotázok: Akým spôsobom je vozidlo preťažované nasadzovaním na úzkych cestách? Máš pocit,, že bratislavský SOR BN 10,5 nevyjde na Kolibu alebo na Kramáre alebo hore Pražskou, prípadne máš pocit, že sa tým jeho životnosť, prípadne životnosť jeho vodiča nejako radikálne skracujú?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Pamätám si na mimoriadnu linku X43 spred rokov, kde 9,5-metrový SOR jazdil z Koliby cez Kamzík k Snežienke. Tam bolo náročné rozbehnúť sa do kopca späť smer Kamzík.
Predpokladám, že kopcovitý terén znižuje životnosť vozidla. Taký (navyše SOR) v mestskom prevedení určite nie je prispôsobený na časté stúpanie do vysokého kopca a brzdenie pri zjazde...