Inak keď je pravda, že Praha má druhý najväčší električkový systém a Petrograd druhý, tak to už zrejme onedlho nebude platiť. Podľa toho čo som čítal v MD tak mesto Petrograd húfne ruší električkové trate. Iba na jeseň roku 2002 zmizlo 70km tratí, čo je takmer jedna Bratislava. Mesto Petrograd to odôvodňuje zelenou pre automobilizmus. Rušia sa aj trolejbusové a autobusové linky. Mesto hovorí, kto má auto môže ísť s ním, kto nie môže ísť metrom . Divné - budme radi, že sme v Bratislave
e-e, este som sa neviezol (ono uprimne povedane trolejbusy hrozne nemam rad, ale mozno je to len bratislavska deformacia) a na druhej strane nie som az taky zcestovali po inych mestach
Vladimír, Andy, Papyr: A to akože nikomu niečo také nevadilo?! Ak si to správne predstavujem, tak to musí vyzerať strašne. Neviete niekto o nejakých fotkách toho "komína" na nete? Som rád, že bratislavská 21Trka ho už má vyriešený lepšie.
To si sa nikdy neviezol 21Tr? Ten "komin" je oplechovane potrubie stvorcoveho profilu o sirke asi 20-30 cm, vedie v casti pre kociky od zeme az po strop asi 15-20 cm od okna. Plzenske (i hradecka) 21TrACI ho nemaju.
Re qwix, J: Pod pojmom "komín" vošiel v 21 a 22 Tr do dejín taký stĺpik v priestore oproti druhým dverám vyhradenom pre kočíky, ktorý vedie od stropu až do podlahy. Ak sa nemýlim, sú v ňom nejaké káble pre silnoprúd alebo čo. Vyzerá to dosť čudne, 22 Tr-ka má dokonca "komíny" dva, ale zdá sa, že Škoda Ostrov sa s problémom "popasovala" a komín posunula aspoň do kúta, aby len tak nezavadzal.
tr3mp, klára: v žiadnom prípade elina v spoločnom pruhu s IAD. jedna havárka a stojí to celé. Treba segrgovanú trať od cesty oddelenú zvodidlami. Cesta na ktorej autá stoja patrí magistrátu a neúmerne sa zaťažuje len jeden pruh vozovky, pričom ten druhý nie. Myslím si, že by si MČ mala problémy s parkovaním vyriešiť sama a trať dať do súčasného pruhu kde parkujú autá. Ten istý problém je aj v Petržalke a ja osobne by som tlačil MČ aby si problém s parkovaním a ničením ciest I. a II. triedy vyriešili na svoje náklady a to buď prispievaním na MHD, alebo budovaním vlastných parkovísk. Zo súčasných "parkovacích pruhov", by som spravil vyhradené pruhy pre MHD.
Išiel som znovu cez tunel a tá trať je čím ďalej tým horšia. Veď zachvílu budú môcť tie kolaje predať ŽSR pre ozubenú "kolaj" v Tatrách na ozubnicovú železnicu
inac o co islo v pripade toho "komina" v 21Tr? si to neviem dost dobre predstavit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy