Reakcia na: Dodo #22210:
Aby si mohol vyuzivat niektore vlaky a autobusy SAD na uzemi Bratislavy.
Boky vagona (ktory je rovnaky ako na drevo) sa odklopia, do t-busu sa napumpuje vzduch a odtiahne sa na tyci. Elektricky sa davaju dole pomocou hydrauliky - nadvihne sa voz, vagon sa odtlaci a elina sa zlozi na zem. Na skladani trolejbusu nie je viac menej nic zaujimave, lepsie fotky ako uz mame na webe (6601) asi nebudu (totiz, zle sa tam postavili dve auta, nedalo sa to potom pri presuvani z vagona dobre fotit).
Ako dlho asi môže trvať homologizácia?
J
tr3mp, klára: v žiadnom prípade elina v spoločnom pruhu s IAD. jedna havárka a stojí to celé. Treba segrgovanú trať od cesty oddelenú zvodidlami. Cesta na ktorej autá stoja patrí magistrátu a neúmerne sa zaťažuje len jeden pruh vozovky, pričom ten druhý nie. Myslím si, že by si MČ mala problémy s parkovaním vyriešiť sama a trať dať do súčasného pruhu kde parkujú autá. Ten istý problém je aj v Petržalke a ja osobne by som tlačil MČ aby si problém s parkovaním a ničením ciest I. a II. triedy vyriešili na svoje náklady a to buď prispievaním na MHD, alebo budovaním vlastných parkovísk. Zo súčasných "parkovacích pruhov", by som spravil vyhradené pruhy pre MHD.
Išiel som znovu cez tunel a tá trať je čím ďalej tým horšia. Veď zachvílu budú môcť tie kolaje predať ŽSR pre ozubenú "kolaj" v Tatrách na ozubnicovú železnicu